خرم آباد- عیدی بیرانوند در ارتباط با آذین بندی و اقدامات شهرداری برای برگزاری هر چه بهتر ایام الله دهه فجر، گفت: مدیریت شهری پیشتیبان دستگاه های اجرایی برای برگزاری جشن انقلاب است و اطلاع رسانی خدمات این نهاد تاثیر مثبتی در دیدگاه مردم نسبت به مسئولین نظام دارد.

مدیریت شهری پشتیبان دستگاه های اجرایی برای برگزاری جشن انقلاب است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین- شهردار خرم آباد ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون خدمات بسیاری انجام شده است که گزارش آنها در قالب نمایشگاه فجر تا فجر به شهروندان عزیز ارائه خواهد گردید.

وی در ادامه به شرح اقدامات مدیریت شهری در مدت مذکور پرداخت که از ان‌جمله می توان به طراحی و آغاز کاشت ۱۲۸ هکتار فضای سبز، نهضت پیاده روسازی، ساخت پارکها و مجموعه های گردشگری بزرگ، زیباسازی ورودی های شهر ، اقدامات بی سابقه در راستای مدیریت دفع آبهای سطحی، ساخت پلهای حیاتی اشاره کرد.

عیدی بیرانوند همچنین‌از تهیه ساختمان های اداری مناسب برای سازمانهای شهرداری خرم آباد به عنوان یکی از اقدامات مدیریت شهری نام برد و تاکید کرد: ایجاد فضای مناسب برای پرسنل باعث بهبود خدمات ارائه شده به شهروندان خواهد گردید.

وی تصریح کرد: درجدیدترین این اقدامات با صرف هزینه بسیار کم یکی از ساختمان های شهرداری واقع در شهربازی آریا(پارک معلم) به سازمان پارکها و فضای سبز اختصاص داده شده است که میتوان آن را اقدامی مثبت در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی دانست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.