ساری- سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان از ظهر چهارشنبه ششم بهمن ماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه نهم بهمن ماه خبر داد.

استان مازندران با محدودیت های ترافیکی روبروست

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران، سرهنگ محمدرضا خسرویان افزود: تردد موتورسیکلت در روزهای ذکر شده در محور کندوان، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

وی یادآور شد: تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران خاطر نشان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۳ روز جمعه هشتم بهمن ماه  از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۳ روز جمعه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ خسرویان اضافه کرد: تردد کلیه تریلرها از محور هراز و تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۲ روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۹۳۴ به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های استان است، گفت: تردد کلیه تریلر ها به استثنای تریلی های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۲ روز جمعه هشتم بهمن ماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.