رئیس فدراسیون بر پیگیری برای دریافت خسارت مالی فسخ قرارداد درک باورمن تاکید کرد اما در عین حال گفت: هیچ رقمی جبران مشکلات ایجاد شده از این اقدام را نمی کند.

پیگیری شکایت علیه باورمن در گفتگو قدس آنلاین با مشحون/ تا قرون آخر را می گیریم

محمود مشحون در گفتگو با قدس آنلاین در مورد اقداماتی که توسط فدراسیون بسکتبال و در رابطه با فسخ یک طرفه قرارداد همکاری با این فدراسیون از سوی درک باورمن آلمانی انجام شده است را توضیح داد و تاکید کرد که تا گرفتن حق و حقوق مان پیگیری های قانونی و حقوقی لازم را انجام خواهیم داد. 

شکایت تنها راه قانونی است 
وی با بیان اینکه خوشبختانه یکی از بندهای قرارداد باورمن در رابطه با همین فسخ قرارداد بود، خاطرنشان کرد: شکایت تنها کاری است که می توانیم در مقابل اقدام باورمن انجام دهیم. این اقدام از هیچ وجه قابل توجیه نیست و به همین دلیل فدراسیون از راه قانونی برای برخورد با آن وارد شده است. شکایتی ررا آماده کرده ایم که حدود ۱۵ صفحه است. تنظیم این شکوائیه تمام شده تا بعد از ترجمه به دو زبان فرانسه و انگلیسی برای مرجع حل اختلاف فدراسیون بین المللی بسکتبال ارسال شود. 

از یک قرون هم نمی گذریم
رئیس فدراسیو بسکتبال تاکید کرد: بابت یک ماه قراردادی که باورمن با بسکتبال ایران داشت باید از وی خسارت مالی بگیریم. علاوه بر این باورمن باید خسارت های مالی دیگری را هم به فدارسیون پرداخت کند که مجموع آنها رقم بالایی می شود. از یک قرون این خسارت های مالی نمی گذریم. 

هیچ رقمی جبران خسارت نمی کند
مشحون در این رابطه ادامه داد: اقدامی که باورمن انجام داد از هر نظر دور از ذهن بود و به همین دلیل غیر اخلاقی و غیر حرفه ای بود. باورمن با کاری که انجام داد تمام برنامه ریزی های ما را به هم ریخت و در کل بسکتبال ایران را به هم ریخت. حالا او هر رقمی که بدهد نمی تواند جبران خسارت نمی کند اما با این حال پیگیرحقوقی و قضایی خواهیم بود تا قرون آخر خسارت های مالی را از وی می گیریم. 

لازم باشد با نهادهای دیگر هم وارد مذاکره می شویم
وی با بیان اینکه طبق آنچه در قرارداد همکاری میان درک باورمن و فدراسیون بسکتبال قید، مرجع حل اختلافات فیبا باید به مشکل پیش آمده رسیدگی کند، گفت: شکوائیه آماده شده پس از ترجمه برای این نهاد بین المللی ارسال می شود اما اگر لازم بدانیم از دیگر نهادهای حقوقی و قضایی داخلی و خارجی هم کمک خواهیم گرفت. به هر حال این حق برای بسکتبال ایران محفوظ است که در رابطه با اقدام انجام شده و فسخ یک طرفه قرارداد، احقاق حق کند.

باورمن خودش هم پیگیر است 
رئیس فدراسیون بسکتبال همچنین با اشاره به ایمیلی که باورمن برای این فدراسیون ارسال کرده، گفت: بعد از اینکه یک ماه پیش باورمن موضوع فسخ قراردادش را به فدراسیون اعلام کرد هیچ پاسخی به وی ندادیم. به همین دلیل این مربی با ارسال ایمیل پیگیر واکنش فدراسیون شده است. ما هم منتظریم تا متن شکایت آماده شده ترجمه نهایی و رسمی شود تا آن را به عنوان پاسخ برایش ارسال کنیم. 

به زودی گزینه ای بهتر از باورمن می آوریم
محمود مشحون همچنین در مورد اینکه برای انتخاب سرمربی قطعی تیم ملی چه اقداماتی در دستور کار قرار گرفته است؟، گفت: اقدامات مان را آغاز کرده ایم. به چندنفر ماموریت داده شده برای رایزنی جهت انتخاب گزینه های خوب و مذاکره با آنها؛ به دنبال این هستیم تا بهترین مربی ممکن را برای بسکتبال ایران به خدمت بگیریم. مربی بهتر از باورمن و در سطح بالاتر از وی.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.