پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می گوید این باشگاه درباره رامین رضائیان سخت گیری می کند.

پرسپولیس درباره رامین رضائیان سخت گیری می کند!

به گزارش قدس آنلاین، حسین عبدی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره پیروزی‌های اخیر این تیم، گفت‌: نتایج این تیم در هفته‌های اخیر خیلی خوب بوده و توانسته است همه امتیازها را کسب کند. البته پرسپولیس در تبدیل کردن فرصت‌هایش به گل کمی بی دقت است که باید روی این مشکل تمرین شود.

وی ادامه‌ داد: بعد از دیدار با صبا، پرسپولیس چهار دیدار سخت با تراکتورسازی، استقلال ، سپاهان و نفت تهران دارد که اگر می‌خواهد قهرمان شود، باید بتواند از این چهار دیدار سر بلند بیرون آید. پرسپولیس اگر بتواند این بازی‌های دشوار را که با مدعیان قهرمانی است، ببرد می‌تواند اختلاف خودش را با بقیه افزایش دهد.

عبدی درباره نامه تراکتورسازی مبنی بر این که دیدارهای دو تیم سرخپوشان تبریزی و تهرانی همزمان برگزار شود نیز گفت‌: این دو تیم مدعی اصلی قهرمانی هستند. اگر برنامه لیگ از قبل تعیین شده، ایرادی نمی‌توان گرفت چون اتفاقی بوده است، اما اگر می‌خواهند با ایجاد چنین بحث‌هایی شائبه ایجاد کنند، سازمان لیگ از پس آنها بر می‌آید.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره داوری‌ها نیز بیان‌ کرد: داوری دیدار روز گذشته (دوشنبه) پرسپولیس اشتباه‌های فاحشی داشت و این اشتباه‌ها به ناچار در داور استرس ایجاد می‌کند و باعث می‌شود داوران تمرکز خود را از دست دهند.  داوران باید فقط روی کار خود تمرکز داشته باشند. اشتباه‌های آنها در بازی‌های لیگ ملموس است که باید سعی کنند آن را از بین ببرند.

هافبک سابق پرسپولیس درباره خطوط میانی و تهاجمی این تیم نیز گفت‌: شاید نه تنها خط هافبک، فورواردهای پرسپولیس نیز تحت فشار قرار دادن مدافعان حریف به هافبک‌ها کمک می‌کنند و اجازه بازی سازی به حریف نمی‌دهند. علاوه بر خط هافبک خلاق این تیم، مهاجم‌های پرسپولیس نیز به خوبی برای هم فرصت ایجاد می‌کنند برای مثال در دیدار با فولاد، طارمی به علیپور پاس گل داد و در دیدار با گسترش فولاد علیپور به زیبایی طارمی را در موقعیت گل قرار داد. این همکاری‌ها باعث می‌شود پرسپولیس بتواند موقعیت‌های زیادی را ایجاد کند تا به لگ دست یابد و موفق شود.

عبدی در پایان درباره نیمکت نشینی رضاییان در دیدار با شاگردان کمالوند نیز گفت‌: درباره امین سختگیری بیش از حد شده است، اما او خیلی حرفه‌ای عمل کرده و نشان داده از قدرت و توانایی خود آگاه است که هر گاه به زمین می‌آید یا گل می زند یا گل می‌سازد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.