سنندج- رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تهدیدات دشمن علیه ایران گفت: شهیدان درس بزرگ مقاومت، ایستادگی و عزم را به ما نشان دادند و باید جوانان کشور بار دگیر با رشادت‌های این بزرگان آشنا شوند.

شهیدان درس بزرگ مقاومت، ایستادگی و عزم را به ما نشان دادند

به گزارش قدس آنلاین، سردار میرمحمد باقرزاده پیش‌از ظهر سه شنبه در مراسم استقبال از پیکر مطهر شهدای دوران دفاع مقدس که با حضور سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان و استقبال پرشور مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه مریوان در مرز باشماق مریوان برگزار شد، ضمن تشکر از حضور باشکوه مردم کردستان در مراسم استقبال اظهار داشت: امروز ۲۰تن از شهدای عزیزی که در کردستان عراق شناسایی شده بودن به آغوش کشور بازگشتند.

وی با اشاره به رشادت‌ها و فداکاری‌های شهیدان اسلام گفت: شهیدان مردانی هستند که در راه هدف و پیمان‌الهی خودشان تا آخرین قطره خون ایستادگی کردند و وفای به عهد داشتند.

رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: این شهیدان سرافراز در کردستان عراق در در جبهه‌های مناطق عملیاتی ارتفاعات آهنگران، کربلای ۲، والفجر ۴ و بیت‌المقدس ۵ منطقه پنجوین و کربلای ۲ در منطقه پرویزخان به میان ما بازگشتند.

وی گفت: پیکر مطهر این ۲۰ شهید گمنام با استقبال باشکوه که شایسته راه مجاهدت‌های خاموش است توسط مردم همیشه در صحنه کردستان و در نقطه صفر مرزی انجام شد که جا دارد از حضور گرم و ارزشمند همه مردم عزیز و سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، امام جمعه مریوان، تقدیر و تشکر کنم و دست همه شما را می‌بوسم.

سردار باقرزاده افزود: حضور همه مردم برای ملت ایران اسلامی ارزشمند است و دشمنان از این حضور ترس دارند چون مردم کشور عزیزمان در راه و مسیر خود ثابت قدم هستند و اینها نشانه پیروی از مکتب انبیاء است چرا که خود شهدا دلدادگان مکتب انبیاء بودند.

وی با اشاره به اراده و عزم انسانیت اظهار کرد: ارداه این است که برای کاری اراده و نیت کنیم و عزم یعنی فرابر انجام عملی گذاشتن و تا به آخر پای کارها ایستادگی کنیم.

رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در آتش، گلوله و خون اگر انسان صاحب عزم نباشد عقب نشینی می‌کند و کسی که تا آخرین قطره خون خود در برابر دشمنان ایستادگی و استقامت می‌کند و بر دشمن پیروز می‌شود که صاحب عزم باشد.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان ایران اسلامی در جبهه‌ها توانستند که دشمنان را نابود کنند گفت: عملیات رزمندگان ایران در کربلای ۴ سکوی پرتاب به کربلای ۵ بود و صدام تا ۷۰ روز مقاومت کرد و بعد از حملات ۷۰ روزه شکست خورد.

رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: و در عملیات کربلای ۵ دشمنان شدیدترین ضربه‌ها را از رزمندگان ایران اسلامی خوردند ؛ چون در کربلای ۴ دشمنان فکر کردند که رزمندگان اسلام شکست خوردند و صدام به همه نیروهای خود مرخصی داد که در نتیجه بزرگمردان کشور در کربلای ۵ دشمن را زمین‌گیر کردند.

وی گفت: امروزه اگر می‌بینم که شهدا با شکوه و عزت مورد استقبال قرار می‌گیرند و شعار مرگ بر آمریکا را می‌شنوید در حقیقت یک پیام است که شهدا با پیمان و عهد خودشان و مردم همچنان بر عزم و اراده خود ایستاده‌اند. 

سردار باقرزاده با اشاره به حادثه پلاسکو افزود: اگر آتشنشانان در آتش فرو می‌روند و هیچ ترسی ندارند به دلیل این است که صاحب عزم هستند و راه شهدا را ادامه می‌دهند.

وی با اشاره به در پیش بودن دهه مبارک فجر اظهار کرد: شهیدان درس بزرگ مقاومت، ایستادگی و عزم را به ما نشان دادند و باید جوانان کشور بار دگیر با رشادت‌های این بزرگان آشنا شوند.

رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به فرمان تاریخی امام(ره) گفت: اینکه امام(ره) فرمودند که حصر آبادان باید شکسته شود و دشمنان باید از کشور بیرون روند به معنای عزم و ارداه کشور بود.

وی با اشاره به سخنان امام(ره) گفت: اگر آمریکا نمی‌تواند هیچ غلطی بکند به دلیل این درس هایی است که بارها و بارها از امام(ره) دریافت کردیم و برای همه ما ثابت شد و نظام جمهوری اسلامی و مردمی که اتکا به خداوند داشته باشند از دشمن هیچ هراسی ندارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.