عضو فراکسیون ولایت مجلس گفت: اگر همه گروه های سیاسی اصولگرا تحت جبهه مردمی نیروهای انقلاب با یک کاندید بیایند و فرد مقبولی را معرفی کنند، شانس بالایی برای پیروزی دارند.

شانس بالای نامزد واحدجبهه مردمی/اصلاح طلبان عارف را بازی نمی دهند

به گزارش «قدس آنلاین»،  هدایت الله خادمی در تحلیل انتخابات آتی با توجه به تشکیل جبهه انقلاب گفت: جبهه مردمی انقلاب اسلامی در انتخابات آتی تاثیر گذار خواند بود و به احتمال زیاد از این جبهه فرد قابل قبولی معرفی می شود که جبهه اصلاح طلبان را غافل گیر خواهد کرد.

نماینده مردم ایذه در مجلس در خصوص احتمال عضویت اصلاح طلبان در این جبهه گفت: اصلاح طلبان ظرفیت عضویت در این جبهه را ندارند انتخابات آتی ریاست جمهوری میان اصلاح طلبان و جبهه مردمی انقلاب دو قطبی خواهد بود.

عضو فراکسیون ولایت مجلس ادامه داد: شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه  آقای مطهری نامزد انتخابات می شود تا با رد صلاحیتش اصلاح طلبان بتوانند در انتخابات فضا سازی کنند.

خادمی با بیان اینکه اصلاح طلبان در انتخابات آتی رقیب روحانی نخواهند بود چون رایشان شکسته می شود گفت:به نظر من آقای عارف را برای حضور در انتخابات دعوت نمی کنند زیرا اگر آقای عارف بیاید در عرصه انتخابات باقی خواهد ماند  و کنار نمی رود به همین دلیل اصلاح طلبان آقای عارف را بازی نمی دهند.

عضو فراکسیون ولایت افزود: ولی احتمالا آقای پزشکیان از طرف اصلاح طلبان نامزد انتخابات می شود  زیرا اصلاح طلبان هر زمان صلاح ببینند می توانند از وی بخواهند به نفع روحانی کنار برود البته اگر اصلاح طلبان با آقای عارف وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری شوند ایشان شانس زیادی دارد.

وی در پایان تاکید کرد: اگر همه گروه های سیاسی اصولگرا تحت جبهه انقلاب با یک کاندید بیایند و فرد مقبولی را معرفی کنند، شانس بالایی برای پیروزی دارند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.