قزوین-مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین عنوان کرد: مشکل دشت قزوین جدی است و معضل اصلی ما عدم باور این بحران زیست محیطی است و همین مسئله دلیل نبود فعالیت و هماهنگی لازم بین مدیران و مردم است.

مشکل دشت قزوین جدی است/مسوولان هماهنگی لازم را ندارند

به گزارش قدس آنلاین، رضا گروسی روز سه شنبه در همایش بحران آب که در سالن استانداری استان قزوین برگزار شد، با اشاره به وضعیت نابسامان آب در استان قزوین گفت: در چند سال اخیر اتاق فکر قزوین در رابطه با موضوع آب بسیار حساب شده رفتار می‌کرد، اما نتیجه ای در پی نداشت.

وی در ادامه افزود: دغدغه آب صرفا مسئله ای را حل نمی‌کند و باید برای این موضوع برنامه‌های مشخصی چیده شود، در چند سال اخیر برنامه ای جامع طراحی شده است، اما به دلیل نقص آنها در عمل قابل اجرا نمی‌باشد.

این مسئول ادامه داد: یکی از مشکلات موجود در این برنامه‌ها عدم انجام کار تیمی مناسب بین سازمان‌ها است. تعریف کار تیمی با کار گروهی متفاوت است و متاسفانه افراد در این مورد آموزش مناسب ندیده اند.

گروسی اذعان کرد: اگر مدیران و سازمان‌ها بدانند که در کار تیمی سود و زیان به عهده تمام اعضا تیم است، به آسانی می توان بحران آب را مدیریت کرد.

وی در مورد اقدامات اخیر استان در مواجه با مسئله بحران آب گفت: برنامه انتقال آب از سد طالقان به استان قزوین در حال پیگیری است و در کنار آن برنامه‌های مقابله با بیان زدایی و طرح آبیاری قطره‌ای، به عنوان بسته پیشنهادی مطرح شده است.


 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.