نیروهای سوری ضمن پس گرفتن شهرکهای «سربس و الحسامیه» در شرق حلب عملیات خود را ادامه دادند و در حال حاضر شهرکهای «ام العمد و تل رجال» از لحاظ نظامی ساقط شده به شمار می آید.

آزادسازی شهرک‌های «سربس و الحسامیه» در حلب

به گزارش قدس آنلاین، نیروهای سوری و مقاومت در ادامه عملیات خود در شرق استان حلب با حملات گسترده به مواضع تروریستهای داعش به ورودی شهرک «ام العمد»رسیدند.

نیروهای جبهه مقاومت موفق شدند شهرکهای «سربس و الحسامیه» را در شمال شهرک «الدرعیه» به طور کامل آزاد کنند و دهها داعشی را از پای درآورند.

همزمان یگان موشکی و توپخانه‌‎ای ارتش مواضع تروریستها را در شهرک «الشعاله» و گردان پدافند هوایی هدف قرار می دهد و خود را برای آزادسازی این مناطق آماده می کند.

درگیریها در حومه روستاهای «ام العمد و تل رحال » به شدت ادامه دارد و نیروهای سوری در حال پیشروی و پاکسازی این روستاها هستند.

یک منبع میدانی اعلام کرد که با پیشروی نیروهای سوری و مقاومت، شهرکهای ام العمد و تل رجال از لحاظ نظامی ساقط شده به شمار می آید.

با پاکسازی شهرکهای ام العمد و تل رجال نیروهای سوری به نقاط هم مرز با ارتش ترکیه و سایر عناصر تروریستی می رسند و به نظر می رسد دامنه عملیات به سوی شرق ادامه پیدا کند.

نیروهای سوری و مقاومت در مرحله بعد، آزادی روستاهای شعاله در شمال شهرک ام العمد و روستای خربشه را در شرق در دستور کار قرار می دهند.

روز گذشته نیز نیروهای سوری به فرماندهی سرهنگ «نمر» موفق شدند با حملات وسیع شهرک «رسم العلم» را به طور کامل آزاد کنند و وارد دانشگاه «المامون» و مدرسه پلیس در جنوب در شهرک «المدیونه» شوند.
منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.