۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵
کد خبر: 496281

استاندار تهران با اشاره به تمهیدات پیش بینی شده برای استقرار کسبه و واحدهای تولیدی ساختمان پلاسکو، گفت که فروشگاه قدس خیابان مولوی و شهرک صنعتی قرچک به این منظور در نظر گرفته شده است.

محل اسکان پلاسکویی‌ها مشخص شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از استانداری تهران، سیدحسین هاشمی در نشست شورای اداری-اجرایی استان تهران که در محل استانداری برگزار شد افزود: استقرار کسبه و واحدهای تولیدی ساختمان پلاسکو در مکان های جدید زیر نظر ریاست اتاق اصناف استان تهران انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه حادثه پلاسکو هشداری برای مدیران و دستگاه های اجرایی است افزود: ‌پیش بینی و پیشگیری از جمله اصول مهم مدیریتی در استان تهران است.

هاشمی تصریح کرد: حادثه پلاسکو، بار دیگر دلسوزی و وحدت مردم ایران را نشان داد و گروه های زیادی برای حل مشکل آسیب دیدگان این حادثه اعلام آمادگی کردند.

استاندار تهران ‌با اشاره به آسیب پذیری زیاد پایتخت، تاکید کرد که لازم است ستاد ملی بحران برای خدمات رسانی ملی و استانی در تهران راه اندازی شود.

وی یادآور شد:‌ زمینی 100 هکتاری در جنوب غرب فرودگاه امام خمینی (ره) و نیز زمینی 40 هکتاری واقع در جنوب مرقد امام راحل برای احداث ستاد ملی بحران پیش بینی شده که امیدواریم هرچه سریعتر کار ساخت و راه اندازی آن آغاز شود.

هاشمی همچنین خاطرنشان کرد: تجهیزات آتش نشانی پایتخت همزمان با توسعه شهر باید مدرن شود.

گفتنی است ساختمان پلاسکو که به قلب پوشاک کشور معروف بود حدود ساعت 8 صبح روز پنجشنبه(30 دی) دچار حریق شد و حدود ساعت 11 و 30 دقیقه ساختمان به طور کامل فروریخت و تعدادی از آتش نشانان که در حال اطفای حریق بودند، زیر آوار گرفتار شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.