عضو هیات موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: امروز رکورد و بیکاری و بی عدالتی قابل قبول نیست و مردم خیلی از مشکلات را فقط بخاطر اسلام و انقلاب و رهبری تحمل می‌کنند اما این هم حدی دارد.

حاجی بابایی: رکود، بیکاری و بی‌عدالتی امروز قابل‌قبول نیست

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا حاجی‌بابایی عضو هیأت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در نشست ماهانه جامعه اسلامی مدیران ایران عصر امروز سه‌شنبه در پژوهشکده باقرالعلوم(ع)‌ برگزار شد، با بیان اینکه ما از حدود 9 ماه قبل به بررسی مشکلات و مسائل اساسی کشور پرداختیم، اظهار داشت: بررسی وضعیت کنونی کشور فارغ از بحث دولت و با نگاه عمیق به وضعیت کشور صورت گرفته است.

حاجی‌بابایی افزود: این مسئله ما را به این مسیر رهنمون کرد تا همه کسانی که دل در گرو اسلام و ایران دارند، باید یک جمع‌بندی از این مسائل داشته باشند، لذا بحث‌های زیادی در این مینه صورت گرفت و پس از مشورت با افراد گوناگون به این جمع‌بندی رسیدیم که باید جبهه‌ای به وجود بیاید که نماد نیروهای انقلابی باشد.

عضو هیأت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما در سال‌های اخیر از عناوین گوناگون عبور کرده‌ایم، تصریح کرد: امروز یک حرکت عمومی می‌خواهد یک سروگردن بالاتر از حرکت‌های جناحی برود و از این رو فراجناحی و انقلابی است.

وی ادامه داد: پیچ حساس امروز برای آینده نظام تعیین‌کننده است و تحولات بین‌المللی ما را به این نتیجه می‌رساند که باید حرکت جدیدی شروع شود.

حاجی‌بابایی افزود: همه مسائلی که جمع‌بندی شد به عنوان ودیعه و کار موقت بود تا در اختیار کسانی قرار بگیرد که می‌خواهیم با یکدیگر حرکت کنیم و کار را پیش ببریم و ما به عنوان موکل دیگران این مسائل را جمع‌بندی نکردیم.

عضو هیأت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به حرکت مردمی این جبهه به گفت‌وگوی کارشناسی با حدود 400 نفر از افراد مؤثر اشاره کرد و اظهار داشت: پس از این مشورت‌ها 10 نفر به عنوان هیأت رئیسه تعیین شدند تا کار را پیش ببرند و در ادامه بازهم باید جمع کثیری تصمیم‌گیری کنند.

وی تصریح کرد: باید مجمع نیروهای انقلابی با سه ضلع تشکیل شود و ما سه ضلع استان‌ها،‌ اقشار و احزاب را برای آن تعریف کنیم.

حاجی‌بابایی افزود: این کار شروع شده است و باید کسانی که تصمیم می‌گیرند، تصمیماتشان منطبق بر خواست جامعه باشد.

عضو هیأت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما در دوره‌های قبل به نتیجه نمی‌رسیدیم؛ چراکه تصمیمات خود را عمومی نمی‌کردیم، خاطرنشان کرد: در این دوره تصمیم گرفته شد که حرکت عمومی و مردمی باشد، البته ما اعتقاد نداریم که در این مسیر هیچ اشتباهی نداشته‌ایم، اما میدان اصلی جایی است که همه باهم شرکت کنیم.

وی با تأکید بر اینکه ما اگر جز این قدمی برداریم محکوم به شکست هستیم، تأکید کرد: جبهه نیروهای انقلاب برای این آمده است که به وضع موجود «نه» بگوید و نباید سطح کار را پایین بیاوریم و بگوییم برای دولت است.

حاجی‌بابایی یادآور شد: امروز رکود، بیکاری و بی‌عدالتی قابل‌قبول نیست و مردم ما به عشق اسلام،‌ انقلاب و رهبری خیلی از مسائل را تحمل می‌کنند، اما این موضوع هم حدی دارند هرچند مردم ما در طول تاریخ بی‌نظیر بوده‌اند، لذا ما باید با اخلاص و عمل صادقانه وارد این مسیر شویم.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.