۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۷
کد خبر: 496335

یک فرمانده نیروهای مردمی عراق (الحشد الشعبی) روز سه شنبه اعلام کرد که در جریان عملیات این نیروها در شمال غرب استان صلاح الدین، 17 تروریست داعش کشته شدند.

کشته شدن 17 داعشی در صلاح الدین عراق

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری السومریه نیوز، «حسین الاسدی» از فرماندهان نیروهای مردمی عراق گفت: در عملیات نیروهای الحشد الشعبی در منطقه جزیره السکریات در شمال غرب استان صلاح الدین علاوه بر کشته شدن 17 تروریست 4 خودروی بمبگذاری شده نیز منهدم شد.
 
وی افزود: عملیات آزادسازی جزیره السکریات با مشارکت نیروهای مردمی عراق، نیروهای جنبش النجباء و گردان های جند الامام از بامداد امروز شروع شد.
 
الاسدی ادامه داد: هدف از این عملیات بیرون راندن داعشی ها از مسیر موصل – بیجی در غرب صلاح الدین و حمایت از نیروهای اعزامی به موصل است که این عملیات تا کنون دستاوردهای زیادی را داشته و به پایان خود نزدیک شده است.
 
نیروهای عراقی مشغول عملیات آزادسازی موصل هستند، با آزادسازی این شهر گروه تروریستی داعش بزرگترین پایگاه خود در را از دست می دهد.
 
حیدر العبادی نخست وزیر امروز آزادسازی بخش شرقی موصل از اشغال تروریست های داعش را به صورت رسمی اعلام کرد.
 
عملیات آزادسازی موصل مهرماه گذشته با فرمان حیدر العبادی نخست وزیر عراق و مشارکت نیرو های عراقی، اعم از ارتش و نیروهای مردمی شیعه و سنی آغاز شد.
 
گروه تروریستی داعش در سال 2014، با حمله به عراق بخش های وسیعی از مناطق شمالی و غربی این کشور را اشغال کرد. از آن زمان تاکنون نیروهای عراقی بسیاری از مناطق اشغال شده را آزاد کرده اند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.