اراک- نماینده سابق مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‌شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس جمهور که داعیه‌دار قانون است، کار برخورد با تخلف را از برادرش شروع کند، تاکید کرد: روابط نادرست و تخلفات فریدون مسجل است.

 انتظار از رئیس جمهور برخورد جدی با فساد است/ تخلفات فریدون مسجل است

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا زاکانی با اشاره به تخلفات برادر رئیس جمهور اظهار داشت: بهمن ماه سال گذشته اقدامات فریدون در کشور را اعلام و شرح دادیم که این فرد در حال انجام چه اقداماتی است و اگر رئیس جمهور وقت تصمیم دارد به‌صورت جدی با فساد مبارزه کند باید از کنار دست خودش و از برادرش شروع کند.

وی افزود: شرایط به‌گونه‌ای است که در آن سوء‌استفاده‌های فوق‌العاده زیاد و گسترده‌ای صورت می‌گیرد که دانیال‌زاده نمونه‌ای از آنها محسوب می‌شود و برخی از مباحث از قبیل اینکه روابط و کم‌ و کیف این رابطه‌ها به‌ چه صورتی است.

زاکانی تصریح کرد: این موارد در بیانات نماینده شاهین‌شهر و در بیانات نماینده خمینی‌شهر بیان شد و مسائلی بود که دستگاه‌ قضا موظف به آشکارسازی و برررسی آن است و ما نیز موظفیم تمام اطلاعات را به این سازمان اعلام کنیم.

نماینده سابق مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعلام موارد تخلف حسین فریدون که پیشتر اعلام کرده بود گفت: آنچه که بنده در دست داشتم مسجل بودن روابط نادرست فریدون با بسیاری از افراد از جمله دانیال‌زاده است.

زاکانی بیان کرد: انتظاری که از رئیس جمهور داریم برخورد جدی با فساد است زیرا وی در مملکت داعیه برخورد دارد و هرکس باید از اطرافیان خود شروع به انجام اقدامات کند.

وی افزود: ما انتظار داریم که رئیس ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی از اطرافیان خود شروع کند و البته اطراف جهانگیری نیز افرادی هستند و ما انتظار داریم آقای جهانگیری به عنوان رئیس ستاد مبارزه با مفاسد اقتصاد کشور، مبارزه با فساد را از اطرافیان خود آغاز کند.

زاکانی اضافه کرد: بنابراین تا هنگامی که فردی از اطرافیان خود شروع نکند نباید انتظار داشته باشد که ما حرف‌هایش را در زمینه مبارزه با فساد جدی بگیریم بنابراین می‌شود در زمینه مبارزه با فساد به اجرای شو و بهانه‌جویی پرداخت؛ اما نمی‌شود در زمینه فساد اقدامات قاطعی داشت اما پیرامون خود را ندید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.