سنگربان اسپانیایی منچستریونایتد نسبت به گمانه‌زنی‌هایی که در مورد حضورش در رئال مادرید شنیده می‌شوند واکنش نشان داد.

واکنش دروازه بان منچستر یونایتد به حضور در رئال مادرید

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از اسکای اسپورت، داوید دخیا که یکی از گزینه‌های رئال‌ مادرید برای خط دروازه‌ بعد از جدایی ایکر کاسیاس بود و این دروازه‌بان اسپانیایی تا آستانه پیوستن به کهکشانی‌ها پیش رفت اما در نهایت این انتقال صورت نگرفت و شیاطین سرخ قرارداد او را تمدید کردند.

با وجود اینکه  دخئا با منچستریونایتد قرارداد دارد اما بازهم خبرهای زیادی درباره بازگشت او به فوتبال اسپانیا و حضورش در رئال‌ مادرید به گوش می‌رسد. او در این‌باره اظهار کرد: چرا باید از منچستریونایتد جدا شوم؟ خوشبختانه در یونایتد احساس بسیار خوبی دارم و خوشحالم که پیراهن این تیم بزرگ را بر تن می‌کنم. امیدوارم در این تیم به فوتبالم ادامه بدهم.

منچستریونایتد با هدایت ژوزه مورینیو، در ۱۷ بازی اخیرش متحمل شکست نشده است. دخئا در این مورد هم گفت‌: این آمار بسیار خوب است و نشان می‌دهد عملکرد خوبی از خود نشان دادیم. دیدارهای بسیار سختی پیش‌رو داریم و باید تمرکز خود را حفظ کنیم. وقتی تیم پیروز می شود، دیگر همه چیز خوب است. خوشبختانه هم خوب دفاع می‌کنیم و هم توان حفظ توپ‌مان بهتر شده است. این باعث شده است کمتر گل بخوریم. بازیکنان بسیار خوب در اختیار داریم و می‌توانیم  بهتر از این هم ظاهر شویم.

به نقل از ایسنا، سنگربان اسپانیایی منچستریونایتد در پایان سخنان خود درباره دیدار برگشت نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس برابر هال سیتی نیز گفت‌:  دیدار بسیار خاصی پیش‌رو داریم. اگر بتوانیم به پیروزی برسیم، به فینال راه پیدا می‌کنیم و این چیزی است که به دنبال آن هستیم. در دیدار رفت در اولدترافود با دو گل به پیروزی رسیدیم و این نتیجه‌ بسیار خوبی است. یک جنگ تمام عیار دیگر در پیش‌ است. در منچستریونایتد همواره به دنبال کسب جام و حضور در دیدارهای فینال هستیم. امیدوارم بتوانیم جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.