گرگان- معاون قضایی و رئیس شوراهای حل اختلاف گلستان گفت: یک خانواده ساکن آق قلا با گذشت از قاتل فرزند خود، طناب دار را از گردن این جوان باز کردند.

جوان گلستانی با گذشت خانواده مقتول از دار مجازات  نجات یافت
به گزارش قدس آنلاین، احمدجعفری از گذشت خانواده یک مقتول در آق قلا از اعدام قاتل فرزندشان خبر داد و اظهار کرد: این خانواده از قاتل فرزند خود که دوست وی بوده، گذشت کردند.
وی با بیان اینکه قاتل چهارسال قبل در حالت غیرطبیعی و در پی یک مشاجره لفظی کنترل خود را از دست داده بود، ادامه داد: وی با ضربات چاقو دوستش را از پای درآوده و او را به قتل رسانده بود.
معاون قضایی و رئیس شوراهای حل اختلاف گلستان ادامه داد: در این پرونده خانواده مقتول برای قاتل فرزند خود درخواست قصاص نفس کردند و پس از صدور حکم در استان، دیوان عالی کشور نیز آن را تأیید کرد.
وی ادامه داد: با این حال با توجه به ندامت قاتل و جلسات متعدد با اولیاء دم و تلاش شورای حل اختلاف، این خانواده بزرگوار حاضر شدند بدون دریافت دیه از حق قصاص شرعی و قانونی خود بگذرند و به این صورت طناب مجازات از گردن این جوان باز شد.
جعفری با بیان اینکه با آزادی این فرد تعدا کسانی که از ابتدای امسال توسط اولیای دم بخشیده شده اند به پنج نفر رسید، ادامه داد: امروز در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان قضایی استان گلستان در آق قلا از اقدام نیک این خانواده قدردانی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.