دبیر همایش کتاب سال حوزه از برگزاری این همایش در روز پنجشنبه ۷ بهمن ماه با تجلیل از نفرات برگزیده و با حضور آیت الله مکارم شیرازی خبر داد.

همایش کتاب سال حوزه برگزار می شود

به گزارش «قدس آنلاین»،  حجت الاسلام مهدی حقیبا بیان اینکه همایش کتاب سال حوزه در روز پنجشنبه ۷ بهمن ماه در قم برگزار می  شود اظهار داشت:  این مراسم در سالن همایش مدرسه عالی امام موسی  کاظم (ع) برگزار می شود و آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید و آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه در این مراسم سخنرانی خواهند کرد.

دبیر همایش کتاب سال حوزه با اشاره به آمار آثار ارسالی به دبیرخانه همایش کتاب سال حوزه بیان داشت: ۸۷۵ اثر به دبیرخانه همایش واصل شده که تعداد ۱۳۷ اثر مربوط به پایان نامه های سطح چهار حوزه است.

وی عنوان کرد: تعداد ۲۴۲ اثر که ۲۸ درصد آثار ارسالی می شود به مرحله داوری نهایی راه یافته و ۳۶ اثر به عنوان کاندیدای اثر برتر انتخاب شدند.

حقی افزود: در نهایت هیات داوران ۹ اثر را به عنوان آثار برگزیده، ۹ اثر را به عنوان آثار شایسته تقدیر و ۱۸ اثر را نیز به عنوان آثار قابل تحسین معرفی کرد که در روز برگزاری همایش از مولفان آن تجلیل بعمل می آید.

وی اظهار داشت: در همایش کتاب سال حوزه از آیت الله صافی گلپایگانی و آیت الله موسوی اردبیلی به عنوان دو شخصیت برجسته در عرصه پژوهش تجلیل خواهد شد و آثار ایشان به نمایش گذاشته می شود.

دبیر همایش کتاب سال حوزه با اشاره به اینکه حضور بانوان طلبه در این دوره از همایش کتاب سال حوزه پررنگ تر بوده است گفت: بیش از ۵۰ نفر از طلاب خواهر با آثار خود در این جشنواره شرکت کردند که نسبت به دوره های گذشته رشد خوبی را نشان می دهد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.