شهرکرد-رئیس ستاد دهه فجر استان تاکید کرد: برنامه های دینی و پژوهشی باید در بطن این دهه گنجانده شود و به صورت مردمی برگزار شوند.

برنامه های دهه فجر به صورت مردمی برگزار شود

به گزارش قدس آنلاین، علی گرجی مرغملکی ظهر چهار شنبه در جلسه ستاد دهه فجر با حضور نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسئولین کمیته های دهه فجر استان گفت: در برنامه های دهه فجر سال گذشته کمیته ها ضعیف عمل کرده و نیروی کافی برای اجرای این برنامه به کار گرفته نشد.

گرجی مرغملکی، با اشاره به این که در سال گذشته تحریک جوانان برای حضور در برنامه های این دهه توسط کمیته ها کم بود افزود: در سال های گذشته ارزیابی از فعالیت های شهرستان ها و برنامه های مشترک توسط کمیته ها صورت نمی گرفت.

وی تصریح کرد: برنامه های دینی و پژوهشی باید در بطن این دهه گنجانده شود و به صورت مردمی برگزار شوند.

برنامه های دهه فجر با رویکرد بصیرت افزایی، وحدت و همدلی، امیدافزایی، الهام بخشی، برگزار خواهد شد.

وی جشن ورود امام راحل به میهن، مهمانی لاله ها در ۱۸۲ گلزار شهدا در استان، جشن ولادت حضرت زینب(س)، برنامه بیعت جمعی از مردم استان با امام راحل در روز ۱۹ بهمن در مصلای امام خمینی و راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن را از جمله برنامه های محوری دهه فجر برشمرد.

گرجی با اشاره به اهمیت شعار الله اکبر در شب ۲۲ بهمن تاکید کرد: راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن باید با شکوه تر و متفاوتتر از سال های گذشته برگزار گردد.

به فرموده مقام معظم رهبری برنامه های دهه فجر باید حول سه موضوع چگونه انقلابی بمانیم، چگونه انقلابی فکر کنیم و چگونه انقلابی عمل کنیم، باشد.

شایان ذکر است در این نشست مدیران کمیته های دهه فجر در استان به صورت مختصر گزارشی از برنامه های پیش روی خود در این دهه را ارائه دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.