قزوین - در دیدار استاندار قزوین با رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با راه اندازی و احداث ۱۰۰۰ نیروگاه خورشیدی خانگی در مناطق روستایی قزوین موافقت شد.

 ۱۰۰۰ نیروگاه خورشیدی خانگی در مناطق روستایی قزوین راه اندازی می شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل ازروابط عمومی استانداری قزوین، فریدون همتی استاندار قزوین در دیدار با پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بر اجرای طرح های اقتصادی در راستای تامین معیشت مددجویان،اشتغالزایی و توانمند سازی این قشر از جامعه تاکید کرد.

در این دیدار مقرر گردید به منتظور فعال سازی حوزه های کشاورزی و امور باغی بویژه در زمینه راه اندازی مجتمع عای کشت زیتون،گلخانه، پسته و محصولات پربازده و کم آب بر تسهیلات لازم از سوی کمیته امداد تامین شود و استان نیز همکاری  لازم در تخصیص تامین زمین و صدور مجوزرهای مربوطه را داشته باشد.

استاندار بیان کرد: در این دیدار با راه اندازی و احداث  ۱۰۰۰ واحد نیروگاه خورشیدی خانگی با حمایت  و مشارکت کمیته امداد و وزارت نیرو موافقت شد که اجرای این طرح می تواند علاوه برتامین برق و ایجاد اشتغال برای مددجویان روستایی ، زمینه ماندگاری و پایداری جمعیت را در این مناطق فراهم کند.

گفتنی است در این جلسه در راستای اشتغالزایی کمیته امداد مقرر گردید علاوه بر تسهیلات بانکی از محل صندوق و منابع داخلی کمیته نیز اعتباری برای استغالزایی بیشتر برای قشر مددجویان تخصیص یابد.

گفتنی است حبیبی معاون اقتصادی استانداری و میرزایی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان در این دیدار استاندار را همراهی می کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.