قزوین - معاون امور عمرانی استاندار گفت: تاکنون محصولات ۱۹روستای استان قزوین برندسازی شده است.

محصولات ۱۹روستای استان قزوین برندسازی شده است

به گزارش قدس آنلاین،علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در مراسم تقدیر از عوامل اجرایی دومین نمایشگاه توانمندی های روستائیان و عشایر که سه شنبه شب در استانداری برگزار شداظهار داشت: تا کنون محصولات ۱۹ روستای استان برندسازی شده و به زودی طرح برندسازی محصولات روستایی برای تمام مناطق استان اجرا می شود.
فرخ زاد، با اشاره به اینکه امسال ۲۳ میلیار تومان برای بهبود راه های روستایی هزینه شده است، گفت: این میزان مبلغ سال آینده به ۲۷ میلیارد تومان می رسد.
وی خاطر نشان کرد : میزان ۷۰ میلیارد تومان در بخش عمران روستایی اختصاص یافته است که این مبلغ از محل مالیات ارزش افزوده تامین شده است.
فرخزاد در ادامه بیان داشت :در چند سال اخیر تحولات جدی در امور آبادانی روستاها اتفاق افتاده است و در تمام امور من جمله راه روستایی،آب روستایی،جاده روستایی و جمع آوری پسماند و ... اتفاقات خوب و اساسی افتاده است.
وی افزود : توانمندسازی اقتصاد روستاییان در اولویت امور قرار دارد و برنامه ریزی ها در راستای ایجاد اشتغال و بالابردن سطح اقتصاد روستاییان  انجام می پذیرد.
معاون عمرانی استاندار به مشکلات روستاییان در حوزه بازنگری طرح هادی روستاها اشاره و تصریح کرد : با وجود تلاش های زیاد در حوزه روستاییان همچنان مشکلات زیادی در این حوزه وجود دارد که این مسایل در دست بررسی است و به زودی حل و فصل خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.