یزد- معاون فرهنگی وهنری ارشاد اسلامی استان یزد اسامی فیلم های جشنواره فیلم فجردر یزد را اعلام کرد.

اسامی فیلم‌های جشنواره فیلم فجراستان یزد معرفی شد

به گزارش قدس آنلاین  سید خلف حوتی نژاد با بیان این خبراظهارداشت: فیلم‌های زیر سقف دودی، ماجان، دریاچه ماهی، خفگی، ایتالیا ایتالیا، سد معبر،٢١ روز بعد، سارا و آیدا، یادم تو را فراموش، ماجرای نیمروز، دعوت نامه، اسرافیل، بن‌بست وثوق، مادری ،چراغ‌های ناتمام و فصل نرگس در فهرست فیلم‌های این جشنواره در یزد قرار گرفت.

وی با بیان این که مشکل فروش اینترنتی بلیط‌ های جشنواره مرتفع شده است، افزود: علاقهمندان میتوانند برای تهیه بلیط‎ های جشنواره اقدام کنند و بازه زمانی پیش‌فروش بلیط‌ها در یزد نیز متعاقب با سایر شهرستانها پنجشنبه هفتم بهمن ماه در نظر گرفته شده است.

حوتی‌ نژاد تصریح کرد: علاقهمندان امسال می‌توانند بلیط‌ های خریداری شده خود را در نرم‌افزار تلفن همراه خود مشاهده کنند اما برای دیدن فیلم‌ها همراه داشتن بلیط کاغذی الزامی است.

معاون فرهنگی ارشاد یزد افزود: از ابتدا چهار روز برای خرید بلیط تعیین شده بود که با تغییر زمان پیش فروش و نیز تغییر تاریخ اکرانها فرصت کافی برای خرید بلیت برای مردم وجود دارد و مشکلی در این مورد وجود ندارد.

وی خاطر نشان ساخت: خرید اینترنتی بلیط فیلم‌های شانزدهمین جشنواره فیلم فجر استان یزد برای هر کارت ملی به نحوی است که بیش از سه بار امکان‌پذیر نیست و این درحالی است که سازمان‌ها و نهادها علاقه‌مند به تهیه بلیط‌های جشنواره باید نمایندگان خود را با در دست داشتن معرفی به ستاد برگزاری جشنواره فرستاده و اقدام به پیش خرید کنند.

حوتی‌ نژاد تصریح کرد: نشانی خرید اینترنتی بلیط‌های شانزدهمین جشنواره فیلم فجر یزد به نشانیwww.cinogram.com برای فروش مهیاست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.