زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: دو باند بزرگ مواد مخدر منهدم و دو قاچاقچی با یک تن و ۲۶۱ کیلوگرم مواد مخدر در درگیری‌های مسلحانه پلیس در استان دستگیر شدند.

دو باند بزرگ مواد مخدر در سیستان و بلوچستان منهدم شد

به گزارش قدس آنلاین، سردار حسین رحیمی اظهار کرد: یگان‌های عملیاتی انتظامی شهرستان ایرانشهر با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در ادامه اقدامات تخصصی، از فعالیت یک باند بزرگ و مسلح، در رابطه با جابه‌جایی مواد مخدر با استفاده از خودروهای کوهستانی در محورهای فرعی شهرستان ایرانشهر با خبر شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: پس از چند هفته اقدامات اطلاعاتی، عصر  سه شنبه، مأموران پلیس، محل تردد خودروهای متعلق به این باند را به همراه محل دپوی مواد مخدر قاچاقچیان را شناسایی کردند که قاچاقچیان به محض مشاهده مأموران به آنها به صورت مسلحانه درگیر شدند، در این عملیات، تکاوران پلیس، ضمن توقیف دو دستگاه خودرو تویوتا، دو قاچاقچی را به همراه ۶۳۹ کیلوگرم تریاک دستگیر کردند.

وی در ادامه از شناسایی یک باند مسلح مواد مخدر توسط مأموران انتظامی شهرستان‌های سراوان و سرباز خبر داد و اظهار کرد: بامداد امروز مأموران پلیس در محورهای فرعی و ارتفاعات این شهرستان‌ها، تعداد پنج دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودروی تویوتای قاچاقچیان را شناسایی می‌کنند که سوداگران مرگ با مشاهده یگان‌های پلیس، ضمن تغییر مسیر ناگهانی با آنها به صورت مسلحانه درگیر شدند.

وی با اشاره به حدود یک ساعت درگیری مسلحانه، گفت: قاچاقچیان مسلح که توان مقابله با یگان‌های عملیاتی پلیس را نداشتند، با به جا گذاشتن موتورسیکلت‌ها و خودروی وانت از منطقه متواری شدند و مأموران در پاک‌سازی منطقه ۴۷۷ کیلوگرم حشیش و ۱۴۵ کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.