وزیر نیرو گفت: بهره‎برداری از پست 230 کیلو ولت برق پلدختر در توسعه این منطقه تاثیرگذار است.

تاثیرگذاری پست 230 کیلو ولت برق پلدختر در توسعه منطقه/ صرف اعتبار 370 میلیارد تومانی در حوزه توزیع برق لرستان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، حمید چیت‎چیان دقایقی پیش در حاشیه مراسم افتتاح پست 230 کیلو ولت برق شهید رحیمی پلدختر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وزارت نیرو سرمایه‎گذاری‎‎های اساسی را استان لرستان انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه برق تاکنون کارهای ارزشمندی در لرستان انجام شده است، عنوان کرد: در دولت یازدهم 11 طرح انتقال برق در لرستان با اعتباری بالغ‌بر 76 میلیارد تومان اجرایی شده است.

وزیر نیرو از آغاز فعالیت دو پست 230 کیلو ولت در شهرستان‎های بروجرد و کوهدشت با صرف اعتبار 118 میلیارد تومانی خبر و ادامه داد: هدف از این کار در وهله اول رفع مشکل افت ولتاژ برق شهروندان پلدختری است، چرا که پست 230 کیلو ولت این شهرستان در گذشته توسط یک پست 63 ولت تغذیه می‎شده است.

چیت‎چیان با تاکید بر اینکه پست230 کیلو ولت برق پلدختر توسعه اقتصادی و سرمایه‎گذاری بخشی خصوصی را در این شهرستان فراهم کرده است، تصریح کرد: در مجموع باید گفت که در زمان فعالیت دولت تدبیر و امید در بخش توزیع برق 370 میلیارد تومان در استان لرستان هزینه شده است.

گفتنی است، فردا عملیات اجرایی یک نیروگاه بزرگ و عظیم با 890 مگابایت آمپر با سرمایه‎گذاری دو هزار میلیارد تومان در خرم‎آباد آغاز می‎شود.

لازم به ذکر است، وزیر نیرو عصر امروز به استان لرستان سفر کرده و فردا نیز با حضور وی پروژه خط انتقال آب کاکارضا به خرم‌آباد افتتاح و عملیات اجرایی نیروگاه خرم‎آباد آغاز می‎شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.