مشهد- انجمن شعر رضوی حرم مطهر با حضور شعرای پیشکسوت آیینی هر هفته در سالن جلسات صحن جمهوری حرم مطهر رضوی و با گردانندگی شورای شعر این انجمن برگزار می‌شود.

معرفی مجموعه شعر «پروانه‌ای روی گلدسته» در انجمن شعر رضوی

قدس آنلاین-جلیل فخرایی: گفتنی است این هفته نیز انجمن شعر رضوی حرم مطهر با حضور اساتیدی همچون سید رضا موید خراسانی، محمد جواد غفورزاده (شفق)، غلامرضا شکوهی، دکتر محمدرضا سرسالاری، محمدعلی سالاری و محمد نیک و حضور شعرایی از انجمن‌های مختلف  ادبی و آیینی مشهد برگزار شد.

رونمایی و معرفی کتاب ارزشمند (پروانه‌ای روی گلدسته) شامل انتخابی شایسته، گردآوری و تدوین مجموعه‌ای از اشعار رضوی و گزیده‌ای از آثار منتخب شعرای انجمن شعر رضوی حرم مطهر می‌باشد.

«پروانه‌ای روی گلدسته» تازه‌ترین اثر گردآوری شده دکتر محمدرضا سرسالاری است که به تازگی از طریق انتشارات آستان قدس رضوی (به نشر) منتشر و راهی بازار کتاب شده است.

در این مجموعه ۴۰ قطعه شعر از ۴۰ شاعر استان با محوریت حریم رضوی به چاپ رسیده که در نوع خود اثری ارزشمند محسوب می‌شود. از خصوصیات این کتاب اولویت داشتن شعر جوان ترهاست و بیشتر از شعر شاعرانی استفاده شده که کمتر اشعارشان در مجموعه‌های آیینی حضور داشته است.

دکتر یوسف بینا، ویراستاری  پایانی این اثر را انجام داده است. طراحی جلد و صفحه آرایی کمیل بیک، به زیبایی‌های این کتاب افزوده است. پروانه‌ای روی گلدسته در قطع جیبی راهی بازار نشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.