ایلام- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح پنجشنبه به ایلام سفر کرد و در فرودگاه شهدای این شهر مورد استقبال استاندار، فرماندار و جمعی از مدیران کل و مسئولان دستگاه های اجرایی قرار گرفت.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به ایلام سفر کرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، بر اساس برنامه ریزی های تدوین شده، در این سفر، محمود واعظی در ۱۰ برنامه مختلف از جمله ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام شرکت خواهد کرد.

با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ بهره برداری از۲۵۰ طرح اینترنت پرسرعت روستایی در استان آغاز می شود و مراسم افتتاح این طرح ها، امروز به صورت همزمان و نمادین در روستای آبزا از توابع بخش چوار - شهرستان ایلام اجراء خواهد شد.

حضور در جلسه شورای اقتصاد مقاومتی استان و کارگروه توسعه صادرات، دیدار با فعالان اقتصادی و بازرگانان ایلامی و نیز بررسی مسائل و مشکلات حوزه صادارت از دیگر برنامه های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر به استان ایلام خواهد بود.

با حضور محمود واعظی، مرکز آپا (آمادگی پشتیبانی امداد رایانه ای) در دانشگاه ایلام و چندین طرح مخابراتی در استان نیز مورد بهره برداری قرار می گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.