سرمربی رئال مادرید پس از آنکه مقابل سلتاویگو در جام حذفی اسپانیا به نتیجه تساوی رضایت داد تا از این رقابت‌ها حذف شود عنوان کرد: کسی را به خاطر این ناکامی سرزنش نمی‌کنم.

زیدان: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم/عصبانی و نگران نیستم

به گزارش قدس آنلاین، در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی کوپا دل‌ری شب گذشته رئال مادرید در دیدار برگشت میهمان سلتاویگو بود که این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود سلتاویگو خاتمه یافت.
در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت رئال مادرید با نتیجه ۴ بر ۳ شکست خورد و از صعود باز ماند.

زیدان، سرمربی رئال مادرید پس از این ناکامی و خداحافظی زودهنگام از جام حذفی اسپانیا گفت: به نظرم ما در این بازی خیلی خوب بازی کردیم و بازیکنان عملکرد خوبی داشتند اما در نهایت ما موفق به کسب آنچه که می‌خواستیم، نشدیم. 

وی افزود: من از عملکرد بازیکنانم خوشحالم زیرا آنها تمام تلاش خود را کردند. در شرایط کنونی آنها باید استراحت کنند و خود را برای رقابت‌های آینده آماده کنند.

به نقل از فارس، سرمربی رئال مادرید ادامه داد: از اتفاقی که امروز برای ما افتاد نمی‌توانم کسی را سرزنش کنم. همه به عنوان یک تیم به خاطر شکست و را نیافتن به نیمه نهایی احساس ناراحتی می‌کنیم. 

زیدان در پایان گفت: ما در ضربات مستقیم توانایی ویژه‌ای داریم اما امروز بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و از ناحیه تاکتیکی حریف را زیر فشار قرار دادیم. همیشه به خودم یک چیز را می‌گویم، ما توانایی انجام هر کاری را به صورت خیلی خوب را داریم. امروز عصبانی یا نگران نیستم. ما به خاطر حذف از این رقابت‌ها ناراحتیم و چیزی غیر از آن نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.