زنجان- نماینده سابق مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم همان گونه که دولت گفته راه برای رسیدگی به پرونده حسین فریدون باز شود.

رئیس جمهور نمی‌تواند با توهین به مردم و نخبگان واقعیت ها را کتمان کند

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا زاکانی صبح پنجشنبه در حاشیه همایش سازمان بسیج رسانه در جمع خبرنگاران استان زنجان در رابطه با سخنان رئیس جمهور در رابطه با دستاوردهای برجام، اظهار کرد: رئیس جمهور می‌تواند به مردم و نخبگان توهین نکرده و نظر خود را بیان کند.

وی با تاکید بر اینکه نمی‌توان به مردم و نخبگان جامعه گفت نبینید، ادامه داد: رئیس جمهور نمی‌تواند با توهین به مردم و نخبگان واقعیات را کتمان کند.
نماینده سابق مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سؤالی در رابطه با اتهاماتی که متوجه حسین فریدون است، ابراز کرد: فساد نه اصولگرا شناخته و نه اصلاح‌طلب، بلکه فساد در هر جایی که رخ داد باید با آن برخورد شود.
زاکانی با تاکید بر اینکه با فساد در هر جایی باید برخورد شود و این جناح و آن جناح نمی‌شناسد، گفت: هر چه فساد مربوط به افراد مرتبط با بالاترین سطح قدرت باشد، باید برخورد صریح و قاطعی با آن صورت گیرد.
وی با بیان اینکه برخورد با فساد باعث افزایش سطح امید در مردم می‌شود، افزود: مقام بیان در عمل و رفتار دو مقوله متفاوت است و امیدواریم همان گونه که دولت گفته راه برای رسیدگی و برخورد  با فساد باز شود.
نماینده سابق مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی رو راست بودن مسؤولان و نخبگان کشور با مردم تاکید کرد و اظهار داشت: باید امکانی توسط مسؤولان فراهم شود که ماه عسل آن همرنگ شدن و همراهی بیشتر با مردم باشد. 
زاکانی در پایان با بیان اینکه همبستگی و پیوستگی در جبهه انقلاب یک ضرورت انکارناپذیر است، خاطرنشان کرد: وحدت بر محور اصول به قطع ضرورتی است که پایبندی همه را طلب کرده که البته این موضوع لازم و ضروری اما کافی نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.