بجنورد- هادی رحیمی کوهستان، خبرنگار بسیجی خراسان شمالی، در دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر مقام نخست کشور را کسب کرد.

خبرنگار بسیجی خراسان شمالی مقام نخست جشنواره ابوذر را کسب کرد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی بسیج رسانه خراسان شمالی، هادی رحیمی کوهستان، خبرنگار بسیجی خراسان شمالی در جشنواره رسانه‌ای ابوذر کشور که در محورهای مختلف اقتصاد مقاومتی، امر به‌ معروف و نهی ‌از منکر، دشمن‌شناسی، معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی، تقویت روحیه خودباوری و همچنین بخش آزاد موفق به کسب مقام و تندیس جشنواره شد.

وی در این جشنواره در بخش آزاد و با مقاله «واکاوی عوامل سهل‌انگاری در نهادهای فرهنگ‌ساز ولنگاری فرهنگی؛ تأملی بر کم‌کاری، تلنگری برای بیداری» به مقام برتر کشور دست یافته بود که از او به‌عنوان یکی از شش برگزیده مرحله نهایی در این جشنواره تجلیل شد.

جشنواره رسانه‌ای ابوذر به همت سازمان بسیج رسانه، در دو مرحله استانی و کشوری و در پنج بخش اقتصاد مقاومتی، امر به‌ معروف و نهی ‌از منکر، دشمن‌شناسی، معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و تقویت روحیه خودباوری و همچنین بخش آزاد در قالب‌های خبر، گزارش، یادداشت، تیتر و عکس برگزار شد.

در مرحله اول این جشنواره در کل کشور ۱۳ هزار و ۵۰۰ اثر از مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی به دبیرخانه‌های استانی جشنواره ارسال شده بود که پس از داوری و ارزیابی، آثار منتخب هر استان به مرحله کشوری ارسال شدند و در مرحله کشوری هم هیأت داوران در هر بخش یک اثر را به‌عنوان اثر برتر انتخاب کرده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.