رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه پارک ملی خبر کاملا محافظت می‌شود گفت: هیچ تخریب و واگذاری قرار نیست در پارک ملی خبر انجام شود.

پارک ملی خبر کاملا محافظت می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، معصومه ابتکار امروز عصر در آئین آغاز عملیات اجرایی بزرگترین پروژه گردشگری طبیعی خاورمیانه در کرمان، اظهار داشت: اهالی خبر در نگهداری مواهب الهی در این منطقه زحمات زیادی کشیدند و همکاری خوبی داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه برای اولین بار طرحی بر اساس مطالعات زیست محیطی اجرایی می‌شود گفت: آثار منابع طبیعی در این منطقه، ثروت‌های طبیعی مردم ایران و جهان هستند.

معاون رئیس‌ جمهور با بیان اینکه این طرح در واقع مدیریت صحیح محافظت از سرمایه‌های طبیعی است افزود: تفاهم‌نامه‌ای با بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری طبیعی در این منطقه انجام شده و امروز عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

ابتکار با اشاره به اینکه این طرح الگویی برای طبیعت‌گردی اصولی است، خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح با هماهنگی و مشارکت‌های صورت گرفته، همکاری تخصصی با سازمان حفاظت محیط زیست انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه پارک ملی خبر کاملا محافظت می‌شود تاکید کرد: هیچ تخریب و واگذاری قرار نیست انجام شود و یک سرمایه‌گذاری بر‌اساس اصول محیط زیست صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه طرح گردشگری خبر ثمرات و برکات بسیار خوبی برای مردم منطقه دارد گفت: قرار است در اجرای این طرح مدیریت زیست محیطی انجام و از به وجود آمدن پس ماندهای روستایی در این منطقه جلوگیری شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
    0 0
    سرکار خانم ابتکار جوجه ها را آخر یاییزمیشمارند نتیجه این اقدام کورکورانه شما را خواهیم دید