فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آل سعود سیاست ناامن کردن منطقه را با رهبری آمریکا دنبال می کند و در این راه پول های زیادی هزینه کرده است.

آل سعود سیاست ناامن کردن منطقه را دنبال می کند

به گزارش قدس آنلاین، سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده پنجشنبه شب در آیین یادواره شهدای سبزوار با نام 'یاران ماندگار' افزود: اگر مسئولان ارزشی و ولایتمدار کشور در این دوران حساس و مهم به سرعت و با دقت عمل نمی کردند، جمهوری اسلامی نیز مانند سوریه، عراق و ترکیه، گرفتار اتفاقات می شد.
 
وی ادامه داد: جنگ های سایبری، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی علیه کشور شعله ور شده است و دشمن همواره درصدد ناامن سازی ایران اسلامی است.
 
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: آرمان شهدا ایستادگی، دفاع از حریم و راه ولایت است و افراد باید دقت کنند تا با مسئولانی که ولایت، آرمان و راه شهدا را ملاک عمل خود قرار نمی دهند، همراه نشوند.
 
سردار حاجی زاده افزود: ایستادگی و مقاومت در برابر ستمگران و استکبار جهانی روش مبارزه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است و امروز رزمندگان با همین روش مبارزه، در جبهه های مقاومت اسلامی بر دشمن چیره و پیروز هستند.
 
وی اظهار کرد: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با تبعیت از روش مبارزه امام خمینی(ره) در برابر رژیم بعث عراق ایستادند و با وجود حمایت غرب و کشورهای عرب منطقه از رژیم بعثی، دشمن را در جبهه ها شکست دادند.
 
فرمانده نیروی هوافضای سپاه ادامه داد: ایران در دوران دفاع مقدس برای تامین تجهیزات نظامی و حتی سیم خاردار با مشکلات زیادی مواجه بود، اما ایستادگی رزمندگان اسلام سبب پیروزی بر دشمن شد.
 
او اضافه کرد: دفاع مقدس بهترین الگو برای حل مشکلات کشور است و مسئولان می توانند از تجربیات این دوران به خوبی بهره بگیرند.
 
وی گفت: بارها بیان شد که حل مشکلات اقتصادی کشور در گرو رونق تولید و اشتغال است و برای رونق تولید باید به جوانان، متخصصان و نیروهای داخلی کشور اعتماد و تکیه کرد، اما با این وجود برخی در برابر واردات کالای خارجی و غرب ذوق زده می شوند.
 
فرمانده نیروی هوافضای سپاه افزود: امروز سپاه پاسداران این افتخار را دارد که در رزمایش های خود در حوزه پدافند از تجهیزات ایرانی بهره می گیرد و توان متخصصان داخلی را به نمایش می گذارد.
 
وی عنوان کرد: حضور آمریکایی ها و غربی ها در جنگ های یمن، سوریه و عراق نشان می دهد که به هیچ وجه نمی توان به این کشورها برای حل مشکلات کشور اعتماد کرد.
 
سردار حاجی زاده افزود: باید برای رسیدن به پیشرفت، توسعه و حل مشکلات کشور به راه و آرمان های شهدا اعتماد کرد.
 
یادواره شهدای یاران ماندگار، برای سومین سال متوالی در شهرستان سبزوار برگزار شد.
 
مرکز شهرستان 320 هزار نفری سبزوار در فاصله 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.