زابل- امام جمعه زابل گفت : امروز به موفقیت ها و پیشرفت های خیره کننده ای رسیدیم بنابراین بر همه ما لازم است که انقلاب اسلامی را تشریح کنیم مخصوصا برای دانش آموزان و دانشجویان برای اینکه ادامه دهنده ی راه شهیدان عزیزمان باشند ماندگاری انقلاب در معرفی انقلاب است.

ماندگاری انقلاب در معرفی انقلاب است

به گزارش قدس آنلاین؛ حجت الاسلام علی اکبر کیخا در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان زابل اظهار داشت: ۱۲ تا ۲۲ بهمن دهه ی مبارک فجر نامیده شده، ایام الله، ایامی که پایه ی های نظام جمهوری اسلامی در این ایام مستحکم شد و پرچم توحید به اهتراز درآمد، با ورود امام حق آمد و باطل رفت همچنین شاهد سقوط پرچم طاغوت و برافراشته شدن پرچم توحید در آن بودیم.

کیخا با بیان اینکه، ۱۲ بهمن سال روز بازگشت بت شکن قرن که بعد از چندین سال تبعید به ایران بازگشتند می باشد ادامه داد: امام خمینی دهه ی فجر انقلاب را آفریدند و ایرانی که عزت، شرف و آقایی خود را زیر چکمه های استعمارگران مخصوصا بریتانیا و آمریکا له شده بود و اعتقاداتش را در حال محو شدن می دید، ملتی که چپاول و غادت اموالش را می دید و حق اعتراض نداشت و از همه مهم تر اسلام عزیز را درخطر می دید با روشنگری روحانی مجاهد قیام کردند و خداوند هم آنها را به پیروزی رساند عزتمند و آقا و سرور خود شدند و عزت و شرف از دست رفته را احیاء کردند.

حجت الاسلام والمسلمین کیخا بیان داشت: هر مسئول خادم مردم است پای هر میز مسئولیتی حدود ۷۰ شهید داده ایم لذا میزها و تریبون ها خیلی مهم و سنگین است و اینک مجبوریم تکرار سخن بکنیم خطاب به رئیس جمهور محترم که به سیستان دارالولایه توجه کنید نمی گوییم توجه ویژه کنید چرا اصلا به این خطه توجه نشده است.

وی تاکید کرد: به استاندار محترم هشدار می دهم بارها گفتیم و این واژه را برای اولین بار به زبان می آورم گفته بودیم که لحن سخن مان عوض می شود در رفع مشکلات اقدام جدی بکنید آیا شما نماینده ی ارشد دولت در استان هستید یا نماینده ی ارشد در مکران. امام جمعه زابل ابراز داشت: فریاد زدیم که درد مردم را بشنوید، بازارچه های مرزی را فعال کنید اموال مردم ما آنسوی مرزها مانده نه خود کاری کردید و نه معاونین فرتوت شما.

حجت الاسلام والمسلمین کیخا همچنین گفت: دارید چکار میکنید چرا قدرت تبادل سوخت در کل سیستان را به یک تاجر افغانی واگذار کردید و هموطن خودتان را تضعیف می کنید. امام جمعه زابل تاکید کرد: بازار را دریابید، مردم دارند مهاجرت می کنند سیستان دارد از بین می رود اگر گوش شنوایی نیست یا درمان کنید یا پی کارتان بروید.

خطیب جمعه زابل ادامه داد: آقای نماینده ی ارشد دولت گفتار درمانی بس است اقدام و عمل کن منطقه ی آزاد و تجاری پیشکش مرز را مدیریت کن اگر بلد نیستی بودن تو مصداق منکر است و ما تو را نهی از منکر می کنیم. وی افزود: به سیستانیان عزیز که در هر کجای ایران عزیز و استان هستند سفارش می کنم به سرزمین اجدادتان توجه کنید اینجا وطن شماست در هر کجا که زندگی می کنید شما را سیستانی می شناسند قسمتی از اموالتان را بیاورید و اینجا سرمایه گذاری کنید.

امام جمعه زابل در پایان گفت: رسانه های عزیز متوجه باشند قلم را برای خدا بر کاغذ پیاده کنید برای رفع مشکلات و حفظ تنگه ی احد اتحاد داشته باشید عناوین و تیتر ها در سایت ها و فضای مجازی باید رفع مشکلات باشند از تفرقه پرهیز کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.