بندر عباس- امام جمعه بندرعباس گفت: عاملان دریافت حقوق‌های نجومی، ظلم بزرگی به انقلاب کرده‌اند اما مردم نباید حقوق‌های نجومی را به پای انقلاب بنویسند.

مردم نباید حقوق‌های نجومی را به پای انقلاب بنویسند

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس در ادامه سلسله بحث‌های اثبات آسمانی‌بودن قرآن کریم و در پاسخ به گزافه‌گویی‌های برخی عناصر خودفروخته ضد دین، اظهار کرد: قرآن کریم با زبان خود به شبهات مطرح شده پاسخ داده است و نمونه‌ای از آن را در سوره ‌‍‌«الحاقه» و آیات ۳۸ به بعد این سوره و همین طور آیات مختلفی از سوره «طور» ذکر کرد.

وی افزود: از همان ابتدای بعثت رسول مکرم اسلام و آغاز وحی آیات الهی بر رسول خدا شاهد گزافه‌گویی‌هایی دشمنان اسلام و قرآن در مورد آیات الهی بوده‌ایم اما قرآن به درستی فرموده که آیات قرآن کلام کائنان و یا پیش‌بینی آینده بر اساس خرافه‌ها نیست بلکه قرآن همیشه راه درستی و صداقت را نشان می‌دهد و چون از ناحیه خداوند متعال آمده، از طرف خداست و همیشه تازگی دارد.

امام جمعه بندرعباس با بیان این که اگر قرآن زمینی بود قطعا در آن خدشه وارد می‌شد، عنوان کرد: علت آنکه خدشه‌ای در آیات الهی وارد نیست، همانا آسمانی‌بودن آیات الهی است.

آیت‌الله نعیم‌آبادی در بخش دیگری از اظهارات خود با تبریک دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و همه شهدای انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: متأسفانه در طول سال‌های بعد از انقلاب اسلامی، برخی از مسؤولان به جای عمل به اهداف انقلاب، اقدام به زراندوزی و تجمل‌پرستی کرده و به آرمان‌های انقلاب خیانت کردند.

وی گفت: برخی مسؤولان در عمل به ارزش‌های انقلاب رفوزه شدند و با گرفتن حقوق‌های نجومی از جیب بیت‌المال، کارنامه بسیار ناشایستی از خودشان به جای گذاشتند اما مردم هرگز این رفتارها را به پای انقلاب، آرمان‌های امام و شهدا نخواهند نوشت و خیانت برخی را به کل نظام و انقلاب تعمیم نخواهند داد.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان اظهار داشت: مجتمع نور که جنب مصلی ساخته می‌شود، هیچ ربطی به بنده ندارد و کسانی که متولی آن هستند، نباید مردم را سرگردان کرده و مشکل ایجاد کنند. برخی می‌خواهند مجتمع نور را به یک شکلی به بنده ربط دهند که اساسا این‌گونه نیست.

آیت‌الله نعیم‌آبادی از مردم خواست تا حرفشان را به دادگستری و مراجع قضایی بزنند و قطعا آنها مسائل را بررسی و رسیدگی می‌کنند و مردم اجازه ندهند که جایگاه نماز جمعه تضعیف شوند.

وی در پایان به ثبت بین‌المللی کنگره امام سجاد (ع) با محوریت استان هرمزگان اشاره و تصریح کرد: رشته تخصصی صحیفه سجادیه با محوریت استان هرمزگان افتتاح خواهد شد که دستاورد مذهبی و دینی بالایی دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.