یورگن کلوپ، سرمرربی آلمانی لیورپول در مورد شرایط تیمش در آستانه دیدار برابر ولوورهمپتون صحبت کرد.​​​​​​​

کلوپ: باید در خانه ولوورهمپتون را شکست دهیم

به گزارش قدس آنلاین، بعد از حذف از جام حذفی برابر ساوتهمپتون، حالا لیورپول امیدوار است در جام اتحادیه قادر به کسب موفقیت باشد. آنها در خانه میزبان ولوورهمپتون خواهند بود. به نقل از ورزش سه، یورگن کلوپ در نشست خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

رویارویی با ولوورهمپتون: "پل لمبرت، سرمربی حریف را به خوبی می شناسم و او انسان بسیار خوبی است. او اسطوره دورتموند بود و گاهی برای تماشای تمرینات به محل تمرین می آمد. ما مدرک مربیگری را با هم دریافت کردیم اما علیرغم شخصیتی که دارد، علاقمندم او را دست خالی به خانه بفرستم.

ولوور زیر نظر لمبرت پیشرفت زیادی داشته اما ما نیز در خانه بازی می کنم و به نظر من لیورپول قادر به تسلط به حریف و یافتن فضاهای خالی خواهد بود. آنها تیمی قدرتمند در استفاده از توپ های بلند هستند و قاعدتا فضای زیادی در جریان بازی به ما نخواهند داد".

فرستادن ترکیبی جوان مانند دیدار برابر پلیموث: "مشکلاتی در آن دیدار تحمل کردیم اما قرار نیست حالا 10 تغییر در ترکیب ایجاد کنیم. در نهایت بازیکنان مناسبی این دیدار را به میدان خواهم فرست. وضعیت لالانا و کلاین مشخص نیست و باید ببینیم امکان استفاده از آنها خواهد بود یا خیر".

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.