ایلام- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: به دلیل بارش شدید برف در برخی مناطق استان ایلام و افزایش سرما و لغزندگی سطح جاده ها، ضرورت دارد که مردم از سفرهای غیرضرور برون شهری پرهیز کنند.

مردم از تردد در جاده های کوهستانی ایلام پرهیز کنند

نورالله دلخواه روز شنبه در گفتگو با قدس آنلاین با بیان اینکه با تلاش بی وقفه و شبانه روزی راهداران، پلیس راه، نیروهای امدادی و خدمات رسان تمام مسیرهای اصلی استان، برفروبی و بازگشایی شده اند و تردد در آن ها ادامه دارد، اظهار داشت: به دلیل حجم بارش برف و کمبود امکانات، برخی راه های فرعی و روستایی مسدود شده و تلاش برای بازگشایی آن ها نیز توسط این مجموعه خدمتگزار و دیگر دستگاه های ذیربط، در جریان است.

وی با اشاره به اینکه در برخی نقاط کوهستانی استان، ارتفاع برف به بیش از ۵۰ سانتی متر رسیده است و عملیات برفروبی و بازگشایی  همچنان در حال انجام است،  افزود: از هموطنان عزیز تقاضا می شود که در صورت تردد ضروری در نقاط برفگیر استان، حتماً وسیله نقلیه خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند و لوازم و تجهیزات ایمنی و گرمایشی را به همراه داشته باشند.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام با بیان اینکه هم اکنون در تمام مسیرهای اصلی استان، اکیپ های راهداری مشغول انجام وظیفه هستند، بیان داشت: با تلاش این خادمان ملت؛ تا کنون چندین وسیله نقلیه به همراه خانواده ها از گردنه ها و نقاط برفگیر استان، نجات یافته اند.

نورالله دلخواه تأکید کرد: به دلیل بارش شدید برف در برخی مناطق استان ایلام و افزایش سرما و لغزندگی سطح جاده ها، ضرورت دارد که مردم از سفرهای غیرضرور برون شهری پرهیز کنند.

گفتنی است، از بامداد جمعه، بارش برف در برخی مناطق سردسیری استان ایلام آغاز شده است و افزایش سرما، اخلال در عبور و مرور، لغزندگی جاده ها و معابر، تعطیلی مراکز آموزشی و پرورشی، لغو پروازهای فرودگاه ایلام، را رقم زده است.

لازم به ذکر است، هم اکنون تردد در راه های مواصلاتی استان در مناطق کوهستانی با زنجیر چرخ امکان پذیر است و بنا بر اعلام هواشناسی، این سامانه بارش زا و این توده سرما تا روز سه شنبه میهمان استان ایلام خواهد بود

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.