همزمان با قوت گرفتن احتمال تبعید یا بازداشت شیخ «عیسی قاسم» رهبر معنوی انقلاب بحرین، مردم همچنان در مقابل منزل وی تحصن کرده‌اند.

استمرار تحصن مردم مقابل منزل آیت‌الله عیسی قاسم و قوت گرفتن احتمال تبعید او

به گزارش "قدس آنلاین"؛ ساکنان روستای محاصره شده «الدراز» جمعه‌شب نیز در میدان الفداء در مقابل منزل شیخ عیسی قاسم تحصن کرده و نماز صبح را در همان مکان به جا آوردند.

برخی فعالان سایت‌های اجتماعی که ارتباط نزدیکی با خاندان حاکم بحرین دارند در موجی جدید از چند روز پیش شروع به جوسازی علیه شیخ عیسی قاسم کرده و با کنایه‌هایی اشاره به تبعید قریب‌الوقوع وی می‌کنند.

برخی منابع خبری نیز گزارش دادند که با توجه به حمله اخیر به منطقه الدراز و یورش و تخریب خانه همسایه دیوار به دیوار منزل آیت‌الله عیسی قاسم ، به نظر می‌رسد دولت بحرین درصدد تبعید و یا بازداشت آیت‌الله عیسی قاسم در جلسه بعدی دادگاه وی در تاریخ 30 ژانویه ( 11 بهمن 1395) باشد.

بنابر این گزارش، دولت بحرین که اخیرا سه جوان را اعدام کرد اکنون نگرانی جدی درباره تبعید یا بازداشت آیت‌الله عیسی قاسم ایجاد کرده است.

برگزاری تظاهرات مردمی در نقاط مختلف بحرین

مردم خشمگین بحرین به ویژه با نزدیک شدن به روز محاکمه شیخ عیسی قاسم، دیشب نیز در نقاط مختلف کشور تظاهرات کردند.

شهرک کرباباد شاهد برگزاری تظاهرات مردمی به نشانه همبستگی با تحصن‌کنندگان در میدان الفداء واقع در منطقه محاصره شده الدراز بود.

همچنین مردم جدحفص و بوری تظاهرات‌هایی را برگزار کرده و ضمن محکوم کردن حمله نیروهای امنیتی بحرین به میدان الفداء، شعارهایی در اعلام وفاداری به شهدا و همبستگی با تحصن‌کنندگان در منطقه الدراز سر دادند.

همچنین تظاهرات‌های مشابهی در شهرکان، شهرک الهمله، المعامیر، دمستان، توبلی، ابوقوه، شهرک مقابه و السهله جنوبی برگزار شد و تظاهرات‌کنندگان شعارهایی در دفاع دین و مذهب و حمایت از شیخ عیسی قاسم سر داده و اعلام کردند که برای جانفشانی در راه دفاع از شیخ آماده‌اند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.