اصفهان- سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان گفت: شرکت مسابقه کتابخوانی داستان نیکوکاری، محدویت سنی ندارد و مردم می توانند از طریق پیامک، به صورت اینترنتی و به صورت ارائه پاسخ حضوری در این مسابقه شرکت کنند.

شرکت در مسابقه ملی کتابخوانی داستان نیکوکاری محدویت سنی ندارد

به گزارش قدس آنلاین، سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان از برگزاری مسابقه سراسری کتابخوانی داستان نیکوکاری با همکاری دبیرخانه جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات خبر داد و گفت: شرکت در این مسابقه، هیچ گونه محدویت سنی ندارد و عموم مردم می توانند از طریق پیامک، به صورت اینترنتی و به صورت ارائه پاسخ حضوری در این مسابقه شرکت کنند.

امیر هلاکویی تصریح کرد: مسابقه سراسری کتابخوانی داستان نیکوکاری برگرفته از کتاب «داستان راستان» استاد شهید مرتضی مطهری است که با هدف ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری از طریق مطالعه و کتابخوانی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مسابقه در سطح ملی برگزار می‌شود، افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه می‌توانند با مراجعه به سایت جشنواره حسنات به نشانی hasanatfilm.ir و اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان به نشانی isfahanpl.ir نسبت به شرکت در مسابقه اقدام کنند.

هلاکویی تصریح کرد: این مسابقه از یکم لغایت ۳۰ بهمن ماه جاری از طریق آدرس‌های اینترنتی فوق و از طریق پیامک ۱۰۰۰۴۵۰۱۴برای مخاطبان و علاقمندان به شرکت در این مسابقه قابل دسترسی است.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یادآور شد: به ۲۰ نفر از برگزیدگان این مسابقه جوایز نفیس به همراه محصولات فرهنگی اهدا می‌شود.

هلاکویی گفت: شرکت در این مسابقه، هیچ گونه محدویت سنی ندارد و همه شرکت کنندگان می توانند ازطریق پیامک و یا به صورت اینترنتی و یا حتی به صورت ارائه پاسخ حضوری در این مسابقه شرکت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.