سرمربی چلسی در مورد شایعه‌هایی که در مورد خروج بازیکنانش به گوش می‌رسد واکنش نشان داد و با کنایه به خبرنگاران گفت شما بیش از مربیان می‌دانید.

کنایه آنتونیو کونته به رسانه های انگلیسی/ گاهی خبرنگاران بیشتر از سرمربیان می دانند!

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از ساکرنت، چلسی امروز (شنبه) در دور چهارم رقابت‌های جام حذفی انگلیس برابر برنتفورد به میدان خواهد رفت. دیداری که بعید به نظر می‌رسد برای آبی‌های لندن سخت باشد. با توجه به اینکه چلسی سه‌شنبه همین هفته‌ در بازی فوق‌العاده‌ حساس برابر لیورپول در آنفیلد به میدان خواهد رفت، احتمالا باید برابر برنتفورد، تیم دوم چلسی را در زمین ببینیم.

آنتونیو کونته درباره وضعیت برانیسلاو ایوانویچ که زمزمه‌های بازگشت او به فوتبال روسیه شنیده می‌شود، به صحبت پرداخت و گفت‌: اطلاعی از آخرین وضعیت ایوانویچ ندارم. نمی‌دانم او در چلسی می‌ماند یا نه. او بازیکن قابل احترامی نزد ماست چراکه بازوبند کاپیتانی چلسی نیز به بازو بسته است. هنوز نمی‌دانم او در چلسی می‌ماند یا خیر. باید کمی صبر کرد. بعضی از مواقع شما خبرنگاران بیشتر از من می‌دانید. همیشه صحبت‌های زیادی درباره جان تری و سسک فابرگاس نیز شنیده می‌شود.

به نقل از ایسنا، سرمربی آبی پوشان لندن ‌اضافه کرد: تنها چیزی که می‌توانم تاکید کنم این است که لوفتوس چیک در چلسی می ماند. او از آکادمی به تیم اصلی ‌اضافه شده است و دوست داریم پیشرفت او را در چلسی ببینیم. او بازیکن جوان و آینده‌داری است. مطمئن هستم این‌جا می ماند چراکه از توانایی‌های بالای او کاملا آگاهی دارم. می‌تواند به ترکیب اصلی هم برسد.

کونته در پایان درباره تقابل با برنتفورد نیز گفت‌: فکر کنم فقط در انگلیس باشد که تیم‌هایی همچون برنتفورد نیز هواداران زیادی دارند و برای کسب برد به میدان می‌روند. برای این تیم احترام بسیار زیادی قائل خواهم بود اما با تمام توان برای کسب برد و صعود به مرحله بعد تلاش خواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.