تیم بسکتبال با ویلچر زیر ۲۳ سال ایران با غلبه بر ژاپن در دیدار نهایی رقابت های قهرمانی آسیا و انتخابی جهان به عنوان قهرمانی دست یافت.

تیم بسکتبال با ویلچر زیر ۲۳ سال ایران قهرمان آسیا شد

به گزارش قدس آنلاین، دیدار تیم های بسکتبال با ویلچر ایران و ژاپن در فینال رقابت های قهرمانی زیر ۲۳  سال آسیا و انتخابی جهان امروز شنبه در محل برگزاری این رقابت ها در تایلند برگزار شد. در این دیدار تیم ایران مقبل حریف خود به برتری ۶۷ بلر ۵۱ دست یافت. 

این پیروزی در حالی برای تیم بسکتبال با ویلچر زیر ۲۳ سال ایران رقم خورد که این تیم در آخرین روز مرحله مقدماتی همین رقابت ها مقابل ژاپن شکست خورده بود. در هر صورت تیم بسکتبال با ویلچر ایران که پیش از این و در مرحله مقدماتی مقابل تایلند، هند، استرالیا و چین شکست خورده بود و در مرحله نیمه نهایی نیز استرالیا را با شکست مواجه کرده بود، با کسب پیروزی امروز مقابل ژاپن به عنوان قهرمانی مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهان دست یافت.

در پایان این رقابت ها و بعد از تیم های ایران و ژاپن، تیم استرالیا به عنوان سوم دست یافت. این تیم امروز در دیدار رده بندی مقابل تایلند به برتری دست یافت و ضمن کسب عنوان سوم، سهمیه جهانی خود را قطعی کرد. دو تیم ایران و ژاپن هم روز گذشته با حضور در فینال صاحب سهمیه جهانی شدند.

ششمین دوره مسابقات جهانی بسکتبال با ویلچر جوانان سال آینده در کانادا برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.