روحانی اگر درباره اقدامات و تخلفات برادرش تصمیم درستی اتخاذ نکند، با ریزش شدید آرا در انتخابات مواجه خواهد شد.

بی‌اعتنایی به تخلفات فریدون برای روحانی دردسرساز می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، حسین فریدون همواره همراه برادرش است؛ حتی در مجلس خبرگان. عضو حاضر اکثر جلسه‌های هیئت دولت است، با این‌که معاون رئیس‌جمهور یا وزیر نیست. در بسیاری از برنامه‌ها شرکت می‌کند؛ از مذاکرات هسته‌ای گرفته تا مراسم رسمی مشهد به عنوان «پایتخت فرهنگی جهان اسلام» در سال 2017. برخی می‌گویند تاثیر زیادی بر برادر رئیس‌جمهورش دارد. همانند مشایی و احمدی‌نژاد!
 
اخیرا هم علاوه بر موضوع استفاده از رانت تحصیلی و نقش وی در انتصابات بانکی، ارتباط با یکی از بدهکاران کلان بانکی از سوی قوه قضائیه اعلام شده است.
 
در همین رابطه جمعی از نمایندگان در تذکری به رئیس‌جمهور پیرامون ارتباط حسین فریدون برادر رئیس‌جمهور با برخی از بدهکاران کلان بانکی توضیحاتی خواسته‌اند و معتقدند ریاست جمهوری و جایگاه یک رئیس‌جمهور بسیار مهم است و نباید چنین حواشی در مورد برادر شخص رئیس‌جمهور مطرح باشد.
 
آنها می‌گویند پیش از اینکه آقای اژه‌ای این موضوع را اعلام کند و این مسائل به صورت رسانه‌ای انعکاس یابد در تذکری از آقای رئیس‌جمهور درخواست کردیم تا به این موضوع رسیدگی کند و اجازه ندهند تا چنین شائبه‌ها پیرامون برادر ایشان مطرح شود، چرا که به جایگاه رئیس‌جمهور لطمه وارد می‌شود. همچنین سندی همراه با این تذکر برای رئیس‌جمهور ارسال کردیم که نشان می‌داد یک واحد مسکونی به ارزش 14 میلیارد تومان توسط آقای دانیال‌زاده به اسم همسر آقای فریدون خریداری شده و ما اسناد آن را به پیوست تذکر برای رئیس‌جمهور ارسال کردیم.
 
نمایندگان از رئیس‌جمهور خواسته‌اند تا شفاف‌سازی کنند که به چه دلیل یک واحد مسکونی به مبلغ 14 میلیارد تومان برای همسر برادر رئیس‌جمهور خریداری شده است. اما هنوز از سوی رئیس‌جمهور پاسخی به این نامه و تذکر داده نشده و نمایندگان همچنان پیگیر این موضوع هستند.
 
روحانی همچنان موضع سکوت را درباره پرونده‌های برادرش درپیش گرفته است.
 
بسیاری این روزها از حواشی برادر رئیس‌جمهور و روند رو به رشد آن اعلام خطر کرده و می‌گویند در صورتی که رئیس‌جمهور مرزبندی خود با برادرش را مشخص نکند به طور حتم با ریزش رای در انتخابات 96 مواجه خواهد شد.

منبع: الف

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.