عضو هیأت‌رئیس مجلس شورای اسلامی از طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش با ۳۷ امضای نمایندگان خبر داد.

 طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش با ۳۷ امضای نمایندگان

به گزارش «قدس آنلاین»،  اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد و عضو هیأت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: طرح استیضاح فخرالدین احمدی دانش اشتیانی وزیر آموزش و پرورش امروز یکشنبه (۱۰ بهمن ماه ۹۵) در صحن علنی مجلس با ۳۷ امضا نمایندگان تقدیم هیأت‌رئیسه شد.

وی افزود: قطعا طبق روال قانونی این طرح به کمیسیون تخصصی و مربوطه ارجاع و داده خواهد شد که ضمن آن امکان افزایش امضاهای نمایندگان وجود دارد.

عضو هیأت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: از موارد طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش می‌توان به ادامه بحث فساد مالی در بانک سرمایه و شرکت‌های وابسته که به تازگی صورت گرفته است، اشاره کرد و همچنین عزل و نسب‌های سیاسی از سطوح کلان تا خرد در مدیریت مدارس و همچنین تأخیر در پرداخت حقوق فرهنگیان از دیگر موارد طرح استیضاح است.

رنجبرزاده عدم توجه به بودجه سال ۹۶ و عدم رایزینی در این میان، عدم توجه به اقتصاد مقاومتی در مدارس و فرهنگ تعلیم و تربیت، مسائل پرورشی همچنین عدم توجه به چشم‌انداز سند تحول آموزش و پرورش و نداشتن تعامل با مجلس را از دیگر موارد طرح استیضاح عنوان کرد و گفت که از دیگر موارد اشاره شده در این طرح می‌توان به استفاده از نیروهای غیرتخصصی و خارج از بدنه آموزش و پرورش در این وزارتخانه است که در مجموع با ۳۷ امضا تقدیم هیأت‌رئیسه شد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.