معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم با تشریح برنامه‌های دهه فجر در دانشگاه‌ها گفت: از دانشگاه‌ها خواستیم دستاوردهای انقلاب اسلامی را به جامعه دانشگاهی معرفی کنند.

تشریح برنامه‌های دهه فجر در دانشگاه‌ها/معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به جامعه دانشگاهی

به گزارش «قدس آنلاین»،   سید ضیا هاشمی معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه‌های دهه فجر در دانشگاه‌ها گفت: برای دهه فجر ستاد دانشگاهیان را تشکیل دادیم که این ستاد جلسات متعددی را با حضور نمایندگان دستگاه های مختلف در دبیرخانه که در وزارت علوم واقع است تشکیل داده و هماهنگی‌ها صورت گرفته است.

وی افزود: برنامه‌ها برای دهه فجر تدوین شده و ابلاغیه‌ها صورت گرفته و به دانشگاه‌ها توصیه کردیم که از روش‌های خلاقانه در فعالیت‌های دهه فجر بهره‌گیری کنند.  

هاشمی ادامه داد: در روز یکشنبه ۱۷ بهمن ماه مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی، مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی را در حرم مطهر امام خمینی برگزار می‌کنیم.  

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم اظهار داشت: همچنین در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه دانشجویان و دانشگاهیان مانند هر سال حضور چشمگیری خواهند داشت.  

وی گفت: ستاد دهه فجر در نظر دارد در سخنرانی‌های دانشگاهی از اساتید و چهره‌های دانشگاهی دعوت کند تا برنامه های دانشگاهی را با رویکرد مشارکت همگانی برگزار کرده و دستاوردهای انقلاب اسلامی را به جامعه دانشگاهی نشان  دهند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.