رئیس پیشین سازمان تربیت بدنی گفت: نصرالله سجادی معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان سیاست‎های مشخصی در مورد فدراسیون‎های ورزشی نداشت.

سجادی سیاست‎های مشخصی در فدراسیون‎های ورزشی نداشت/ داورزنی تفکری جدید است

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی هاشمی‌طبا در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص تغییر معاونت قهرمانی در وزارت ورزش و جوانان، اظهار داشت: امیدوارم داورزنی در این سمت موفق باشد. او باید به تجربیات گذشته نگاه کرده و با سیاست‎های خوبی در این بخش حرکت کند.

وی در خصوص عملکرد سجادی در این معاونت، گفت: خیلی در جریان امور نبودم اما احساسم این بود که سجادی سیاست‎های مشخصی در مورد فدراسیون‎های ورزشی نداشت. شاید گودرزی وزیر قبلی اینگونه می‎خواست اما به نظرم سیاست‎های او در مقطعی که در وزارت ورزش حضور داشت، مشخص نبود.

هاشمی‎طبا خاطرنشان کرد: معاونت قهرمانی نباید خیلی درگیر این باشد که چه کسی بیاید یا چه کسی نیاید. نباید دائما به دنبال تغییر در فدراسیون‎ها باشد و دائما سرپرست گذاشت. نباید به دنبال تعویق زمان برگزاری انتخابات بود. خیلی صریح و راحت می‎شد با مسائل برخورد ‎شود.

رئیس پیشین سازمان تربیت بدنی در خصوص تغییرات در وزارت ورزش و جوانان واینکه آیا این تغییرات با توجه به اتمام دوره 4 ساله دولت صحیح است، عنوان کرد: در هر صورت هر وزیری که می‎آید تغییرات را مد نظر قرار می‎دهد. به نظرم تغییرات در وزارت ورزش نه تنها خیلی تند، بلکه نسبتا کند است. تغییرات اصل نیست بلکه مهمترین موضوع تبدیل به احسن است.

هاشمی‎طبا در خصوص اینکه آیا تغییر سجادی و حضور داورزنی تبدیل به احسن است، گفت: نمی‎توانم در این مورد قضاوت کنم اما فکر می‎کنم تفکر جدیدی تجویز شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.