یک منبع امنیتی در استان نینوای عراق روز یکشنبه از هلاکت اصلی ترین جلاد و گردن زن داعش در غرب این استان خبر داد.

هلاکت جلاد ارشد داعش در غرب موصل/ اجبار زنان به حمل سلاح

به گزارش "قدس آنلاین" به نقل از شفقنا، این منبع به سومریه نیوز گفت: یک گروه مسلح ناشناس امروز (یک شنبه) یکی از مشهورترین جلادان داعش را با ضربات پی در پی چاقو در منطقه «الدواسه» واقع در غرب شهر موصل به هلاکت رساند.

منبع یادشده افزود: نام این فرد «ابوسیاف» بود که یکی از اصلی ترین جلادان و گردن زنان داعش محسوب می شد و سمت جلاد ارشد این گروهک تروریستی در ولایت نینوا را برعهده داشت.

به گفته این منبع، تروریست مذکور تاکنون حدود ۱۰۰ نفر از مخالفان دیدگاه های افراطی داعش را گردن زده و پس از بریدن سر قربانیان خود، آنها را در یک گودال می انداخت.

داعش زنان غرب موصل را به پوشیدن لباس افغانی ملزم کرد

از طرف دیگر همین پایگاه خبری به نقل از یک منبع محلی در استان نینوا اعلام کرد که داعش زنان غرب موصل را وادار کرده است که لباس افغانی بپوشند و با حمل سلاح به جنگ نیروهای عراقی بروند.

بر اساس این گزارش، منبع مذکور افزود: سرکردگان گروهک تررویستی داعش زنان را مجبور کرده اند لباس افغانی بپوشند و برای شرکت در نبرد علیه نیروهای عراقی دست به سلاح ببرند.

این منبع بیان کرد: عناصر داعش سه زن را به دلیل مخالفت با دستورات تروریست ها در خصوص پوشیدن لباس افغانی و حمل سلاح تیرباران کردند.

همزمان با نزدیک شدن نیروهای مشترک عراقی به آزادسازی کامل شهر موصل از دست داعش، عناصر این گروهک تروریستی بر شدت جنایت های وحشیانه خود علیه شهروندان این شهر می افزایند.

منبع: شفقنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.