مدیرکل طرح‌های ملی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به راه اندازی ۱۹ خانه جوان ظرف دو هفته آینده در کشور، گفت: تا کنون بسیاری از استان‌ها فاقد خانه جوان بودند که تلاش می‌کنیم تمام استان‌ها به زودی صاحب خانه جوان شوند.

۱۹ خانه جوان ظرف دو هفته آینده در کشور افتتاح می‌شود

به گزارش «قدس آنلاین»،  محسن طلایی گفت: خوشبختانه اعتبارات لازم  برای راه اندازی خانه‌های جوان تأمین شده است و امیدواریم ظرف دو هفته آینده ۱۹۹ استان کشور صاحب خانه جوان شوند.

وی با بیان اینکه مکان این خانه‌ها فعلاً استیجاری است، گفت: قطعاً برای هر استان یک خانه جوان بسیار کم است اما باید به این نکته نیز توجه داشت که تا کنون همین یک خانه هم وجود نداشت در حالی که جوانان باید محلی را داشته باشند که مرکز امن و آسایش آنها باشد و بتوانند آنجا با هم گپ و گفت داشته باشند و ایده‌های خود را پیش ببرند.

مدیرکل طرح‌های ملی وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: در این خانه‌ها بخشی برای عملیاتی شدن ایده‌های جوانان در نظر گرفته شده است که بتوانند بدون اینکه شرکتی را ثبت کنند فعالیت خود را انجام دهند و به بازار وصل شوند.

طلایی افزود: سعی می‌کنیم مدیریت این خانه‌ها را به جوانان بسپاریم تا زیر نظر مسئولان استانی بتوانند اقدامات و کارهای خود را پیش ببرند.

وی با بیان اینکه خانه‌های جوان می‌تواند محل امنی برای جوانان باشد، اظهار داشت: تلاش شده است فضایی که قرار است در اختیار جوانان تحت عنوان خانه جوان قرار گیرد بالای ۵۰۰ متر وسعت داشته باشد تا بتوانند نمایشگاه‌هایی مانند عکس و لباس را برگزار کنند، فضایی برای کارهای نمایشی، فضایی برای نشست و هم اندیشی داشته باشند حتی تأکید شده است که محلی نیز برای ورزش‌هایی مانند پینگ پنگ و فوتبال دستی در نظر گرفته شود و در مجموع تلاش شده است تمام نیازهای جوانان در این خانه‌ها لحاظ شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.