شهردار بوداپست پایتخت مجارستان حادثه رخ داده پلاسکو و شهادت تعدادی از آتش نشانان و جان باختن برخی از شهروندان را تسلیت گفت.

پیام تسلیت شهردار بوداپست به مناسبت شهادت آتش‌نشانان پلاسکو

به گزارش «قدس آنلاین»،  در متن پیام تسلیت «اشتوان تارلوش» شهردار بوداپست که توسط «پیتر سگواری» مشاور عالی  وی به دکتر گشتاسب  مظفری، معاون بین المللی شهرداری تهران تسلیم شده است، آمده است:

«اینجانب  از شنیدن  خبر آتش سوزی  و فرو ریختن  ساختمان پلاسکو که  موجب جان باختن  تعدادی  از آتش  نشانان  تهرانی شد عمیقا متاسف شدم، مایلم از طرف شهرداری  بوداپست  و مردم این شهر، مراتب عمیق تاسف و تاثر و تسلیت خود و شهروندان بوداپست  را به جنابعالی، خانواده ها و بازماندگان در گذشتگان این حادثه  اعلام دارم. ما در ایام سوگ و اندوه  شما و مردم تهران  خودمان را  کنار شما می دانیم  و در غم شما شریک هستیم».

 اطمینان دارم شهروندان  شما با پایداری  و تلاش  خود خواهند توانست  از این آزمون تلخ و سخت سربلند بیرون  بیایند  و روحیه و نشاط همیشگی  خود را به زودی  باز یابند.

این پیام در حاشیه  اولین نشست  کمیته خواهر شهری  تهران و بوداپست  از سوی فرستاده ویژه  مشاور عالی شهردار بوداپست به معاون بین الملل شهرداری تهران تسلیم شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.