ایلام- نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام گفت: سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصتی مناسب برای اجرای برنامه‌هایی است که بتواند پیام‌های این نهضت شکوهمند را به نسل جدید منتقل کند و خدمات متعدد نظام به مردم برای جامعه بازگو شود.

دهه فجر فرصتی برای انتقال پیامهای انقلاب به نسل جوان است

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی صبح یکشنبه در جمع اعضای ستاد دهه فجر استان ایلام اظهار داشت: امروز جهان شاهد پیشرفت‌های چشمگیر و تحسین برانگیز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه و جهان بوده که علی‌رغم توطئه‌های متعدد به وجود آمده است.

وی افزود: تلاش برای ایجاد مانع و توقف در روند رو به رشد انقلاب اسلامی همواره در دستور کار نظام سلطه بوده و در طول سال‌های سپری شده از عمر این نهضت شکوهمند شاهد بهره‌گیری مخالفان از امکانات امنیتی، اقتصادی، رسانه‌ای و سیاسی برای ضربه زدن و حتی سقوط نظام بوده‌ایم.

امام جمعه ایلام با بیان این که برخلاف همه توطئه‌ها و برنامه‌ریزی‌های دشمنان ایران اسلامی روند رو به رشد خود را ادامه می‌دهد افزود: پیشرفت‌های چشمگیر و مثال زدنی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف به ویژه عرصه علمی نظام را در رده مقتدرترین، امن‌ترین و با ثبات‌ترین کشورها قرار داده است.

وی به فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دهه فجر فرصتی مغتم برای بازگو کردن دستاوردهای نظام برای مردم محسوب شده که باید از این فرصت و برهه درخشان و ماندگار نهایت بهره‌برداری برده شود.

لطفی خاطرنشان کرد: سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصتی مناسب برای اجرای برنامه‌هایی است که بتواند پیام‌های این نهضت شکوهمند را به نسل جدید منتقل کند و خدمات متعدد نظام به مردم برای جامعه بازگو شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام نیز با بیان اینکه برگزاری برنامه‌های امسال با محوریت مردم برگزار خواهد شد اظهار داشت: سیاست اصلی ستاد دهه فجر  زمینه‌سازی برای حضور و مشارکت مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان جامعه در اجرای برنامه‌های گرامیداشت این ایام است.

حجت الاسلام علی چراغی‌پور افزود: بر این اساس کمیته‌های تخصصی ستاد دهه فجر استان تلاش خود را در جهت تحقق این هدف به‌کار بسته و سعی در برگزاری برنامه‌ها با حضور فعالانه مردم و در نقاط مختلف روستایی، عشایری و مناطق محروم دارد.

وی عنوان کرد: ستاد دهه فجر متشکل از ۱۰ ستاد و  ۲۱ کمیته مختلف برنامه‌هایی در زمینه اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، مذهبی و هنری را در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اجرا خواهند کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.