بارسلونا ساعتی پیش در یک بازی جذاب با تساوی ۱-۱ برابر بتیس متوقف شد؛ در حالیکه تا دقیقه ۹۰ از حریف خود عقب بود.

انریکه: از قهرمانی لالیگا ناامید نشده ایم/ مقابل بتیس ضعیف کار کردیم

به گزارش قدس آنلاین، بارسا در این بازی ۷۵ دقیقه پایین تر از سطح انتظارات بود؛ اما در یک ربع پایانی فشار زیادی برای زدن گل تساوی به بتیس وارد کرد. به نقل از ورزش سه، لوئیس انریکه سرمربی بارسا در پایان بازی گفت: در نیمه اول جز دو موقعیت بتیس، فشار و سختی زیادی تحمل نکردیم؛ ولی خودمان هم نتوانستیم خطرات زیادی روی دروازه بتیس ایجاد کنیم. در نیمه دوم، بتیس ۳۰ دقیقه کاملا برتر از ما بود و به شدت ما را پرس کرده بود. امروز با دقت نبودیم و معتقدم کسب یک امتیاز هم برای ما خوب بود. روند بازی به گونه ای نبود که بگویم دو امتیاز از دست دادیم.

وی افزود: یک بی دقتی و عدم تمرکز عمومی در بازیکنان ما وجود داشت. در فوتبال برای اینکه ثابت کنید بهتر از حریف هستید، باید این را در زمین نشان دهید و ما امروز نتوانستیم خوب ظاهر شویم. معتقدم بتیس بسیار خوب بازی کرد. تا لحظه گل بتیس ما ضعیف تر از این تیم بودیم و موقعیت خاصی هم برای گلزنی نداشتیم. حس بدی از این تساوی ندارم و باید برای بهتر شدن تلاش کنیم.

سرمربی تیم بارسلونا درباره گل به اشتباه مردود اعلام شده بارسا بیان کرد: یک عکس از این صحنه دیدم؛ ولی معتقدم باید با ورود تکنولوژی به داوران کمک کنیم. گاهی اشتباهات داوری به نفع ماست و گاهی هم برعکس.

انریکه در خصوص خداحافظی با لالیگا گفت: این یک تورنمنت طولانی است و ما هرگز ناامید نشده ایم. در نهایت هر تیمی باثبات تر باشد قهرمان خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.