۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۳
کد خبر: 498132

همه چیز مهیاست برای یک سفر، برای سفری طولانی و سفری که حتما مقصد آن بهشت است؛ آری بهشتی که خداوند وعده آن را به مومنان واقعی داده است.

به گزارش قدس آنلاین، تهران در چند روزی که گذشت غم سنگینی را تحمل کرد، پنج شنبه بود ۳۰ دی ماه که پلاسکو قلب پوشاک پایتخت بعد از شعله کشیدن آتش فروریخت و خانواده های زیادی را عزادار عزیزانی کرد که برای خاموش کردن زبانه های آتش به آنجا رفته بودند و مردم تهران هم در غم از دست دادن این بزرگواران عزادار شدند.

دیگر هر زمان که بگویی ۳۰ دی ماه ۹۵، دود و آتش و سوختن به ذهن ها می آید.

آری آسمان تهران هم این چند روز بارید این باران رحمت الهی همان اشک بود که از دیدگان آسمان بر زمین جاری می شد برای کسانی که ایثار و فداکاری شان زبانزد خاص و عام شده است.

آسمان هم گریست برای کسانی که سوختن تا درس ایثار، مردانگی و فداکاری را به همه ما بیاموزند.

آری آنها رفتند در دل آتش تا آتش زبانه هایش همه جا را ویران نکند و فداکاری شان در حافظه ملت ایران برای همیشه ثبت شده است.

حال پیکر این نجاتگران که با شهادت خود درس فداکاری را به هموطنان آموختند ساعت ۸:۳۰ بر دوش ملت ایران تشییع خواهد شد.

آنها با این فداکاری توانستند همدلی و همراهی را بار دیگر در میان ملت ایران شکوفا کنند و کار خود را تا انتها به اتمام رساندند این ایثارگران فردا به خانه ابدی خود سفر می کنند.

ایثار این ایثارگران راه حق در پیشگاه حق تعالی ثبت خواهد شد و در ذهن ها برای همیشه حک می شود.

فردا همه می آییم تا با حضور خود از آنها تجلیل و از خانواده هایشان دلجویی کنیم.

آری همه می آییم تا حداقل نیمی از آتشی که بر دل خانواده های دل سوخته آنها نشسته را خاموش کنیم و از داغ نشسته بر دل هایشان کم کنیم.

پس قرارمان فردا ۸:۳۰ صبح مصلی بزرگ امام خمینی (ره) و مقصدمان بهشت زهرا (س) جایگاه ابدی فرشتگان سوخته.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.