قم- مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: به همت دوستان، مرکز اقتصاد مقاومتی در حوزه علمیه فعال‌تر شده، که با ارائه چند طرح و یک طرح جامع آماده می‌شود که تقدیم مقام معظم رهبری شود.

طرح جامع اقتصاد مقاومتی از سوی حوزه علمیه به مقام معظم رهبری تقدیم می شود

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله علیرضا اعرافی با تأکید بر اینکه به‌نوعی در عرصه اقتصاد مقاومتی کم‌کاری شده است، گفت: کم‌کاری‌هایی که در این عرصه صورت گرفته نباید سبب این شود که مسئولیت‌ها را به دوش همدیگر بیندازیم.

وی اظهار داشت: استمرار نام‌گذاری پیاپی از سوی مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد به یک معنا اهمیت این موضوع یا به شکلی کم‌کاری در این عرصه را می‌رساند.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور خاطرنشان کرد: دستگاه‌های عمومی، قوه قضائیه، مجریه، مقننه، نهادهای علمی اعم از حوزه علمیه و دانشگاه همه در قبال اجرایی و عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی مسئول‌اند.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی اهمیت زیادی دارد، تأکید کرد: استمرار نام‌گذاری پیاپی چند سال در عرصه اقتصاد از سوی مقام معظم رهبری، اهمیت بسیار بالای اقتصاد مقاومتی را می‌رساند یا به‌نوعی قصور و تقصیر همه را در این عرصه نشان می‌دهد.

آیت‌الله اعرافی بیان کرد: در حوزه علمیه هم باید این مسئولیت وجود داشته باشد که نسبت به اقتصاد اسلامی و اقتصاد مقاومتی نظریه‌پردازی شود.

وی بابیان وجود مرکز اقتصاد مقاومتی در حوزه علمیه، عنوان کرد: به همت دوستان، مرکز اقتصاد مقاومتی در حوزه علمیه فعال‌تر شده، که با ارائه چند طرح و یک طرح جامع آماده می‌شود که تقدیم مقام معظم رهبری شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.