گرگان- مدیر کل اوقاف گلستان گفت: حافظان قرآن استان همزمان با سراسر کشور در ۱۷۰ کلاس حفظ قرآن کریم در استان، آموخته ها و توانایی های خود را در حفظ قرآن کریم به آزمون می گذارند.

آزمون کتبی حفظ قرآن کریم ۲۸ بهمن در گلستان برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام سیف الله سهرابی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری بزرگترین رویداد کشوری حفظ قرآن کریم در استان گلستان خبر داد و اظهار کرد: این آزمون به دو صورت شفاهی و کتبی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه بخش شفاهی این آزمون از اول بهمن آغاز شده و تا بیستم این ماه ادامه دارد، افزود: آزمون شفاهی حفظ قرآن کریم در ۱۷۰ کلاس حفظ قرآن در استان انجام می شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه گلستان ادامه داد: آزمون کتبی این رویداد کشوری روز پنج شنبه ۲۸ بهمن به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

وی با بیان اینکه آزمون کتبی مسابقات حفظ قرآن کریم در ۹ مکان استان برگزار می شود ادامه داد: شرکت کنندگان در قالب ۱۱ رشته در این آزمون شرکت می کنند که رشته های حفظ «جزء ۳۰»، «جزء یک و ۳۰»، «جزء یک، ۲ و ۳۰»، «پنج جزئ»، «۱۰ جزء»، «۲۰ جزء» و حفظ کل قرآن کریم و برخی رشته های دیگر را شامل می شود.

وی از برگزاری دو همایش با عنوان های «حفظ قرآن کریم» و «تجلیل از واقفان» نیک اندیش در استان خبر داد و گفت: این دو همایش ۱۴ بهمن در دانشگاه فرهنگیان گرگان و سالن ارشاد گنبدکاووس برگزار خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.