بیرجند- نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید مسؤولان استان در اجرای پروژه‌ها کج سلیقگی کرده و پروژه‌های نیمه تمام را به دست مقام عالی دولت افتتاح کنند.

مسؤولان در سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی پروژه‌های نیمه تمام را افتتاح نکنند/ حضور فیزیکی به تنهایی کافی نییست

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سید محمدباقر عبادی در رابطه با برنامه سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی در روزهای آینده اظهار داشت: مشکلات فراوانی دامن‌گیر خراسان جنوبی بوده که خشکسالی ۱۸ ساله به این مشکلات افزوده است.

وی اشتغال را یکی از مباحث بسیار مهم دانست و افزود: متاسفانه به طور متوسط در هر خانواده خراسان جنوبی دو یا سه فرزند بیکار بوده و این مشکل به بحران تبدیل شده که باید دولت برای رفع آن طرح ضربتی ارائه دهد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکل استان در بحث راه‌های مواصلاتی گفت: خراسان جنوبی از این مشکل رنج می‌برد و هر روز شاهد خسارت‌های جبران‌ناپذیر در این رابطه هستیم.

عبادی یادآور شد: مشکلات بخش صنایع، کشاورزی، کم‌ آبی، عدم حمایت دولت از محصولات کشاورزی استان، مشکل بیمه قالی‌بافان، عدم حمایت از صنایع دستی و بسیاری دیگر از مشکلات مردم خراسان جنوبی را درگیر کرده است.

وی با ابراز خرسندی از سفر آینده رئیس جمهور و اعضای هیات دولت به استان اضافه کرد: کاش حضور رئیس جمهور به عنوان مقام عالی به خراسان جنوبی بدون کلنگ‌زنی راه‌آهن بیرجند و کلنگ‌زنی پروژه آبرسانی از دریای عمان و یا خلیج فارس به این استان صورت نمی‌گرفت.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خواستار اختصاص اعتبار بیش‌از ۲۰۰ میلیارد تومانی سفر قبلی هیات دولت برای خراسان جنوبی شدو گفت: تنها حضور فیزیکی کفایت نمی‌کند و قبل از آن اختصاص اعتبار به این استان محروم بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه امیدواریم این سفر، سفری پربرکتی باشد، خاطرنشان کرد: نباید مسؤولان استان در اجرای پروژه‌ها کج سلیقگی کرده و پروژه‌های نیمه تمام را به دست مقام عالی دولت افتتاح کنند زیرا باید قبل از افتتاح یک پروژه فعالیت و میزان تولید و ظرفیت آن مشخص باشد و در غیر از این صورت آسیب‌زننده خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.