تبریز- مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان‌شرقی گفت: ۶۴ پزشک خانواده و ۷۸ پزشک متخصص به مددجویان تحت حمایت این نهاد خدمات درمانی ارائه می‌دهند و ۴۱ بیمارستان نیز در سطح استان با این نهاد طرف قرارداد هستند.

بهره‌مندی ۵۱ هزار سالمند از خدمات کمیته امداد آذربایجان‌شرقی

به گزارش قدس آنلاین از تبریز به نقل از روابط عمومی کمیته امداد آذربایجان‌شرقی، محمد کلامی با بیان اینکه ۴۶ درصد از مددجویان تحت حمایت این نهاد سالمند هستند، اظهار داشت: احترام و تکریم سالمندان وظیفه همه اقشار جامعه به خصوص جوانان است، جوانان باید از تجربه سالمندان مانند چراغ روشن در مسیر زندگی خود بهره بگیرند.

وی با بیان اینکه ۵۱ هزار سالمند آذری تحت حمایت این نهاد هستند، گفت: پرداخت کمک معیشت، اعطاء وام کارگشائی، تامین قسمتی از هزینه های مسکن، بهداشت، درمان و نگهداری سالمندان در منزل از جمله خدمات کمیته امداد استان به سالمندان است.

کلامی با اشاره به اینکه۳۰۲ بیمار خاص، ۴۳۱ بیمار زمین گیر و یک‌هزار و ۱۵۵ بیمار صعب العلاج در استان تحت حمایت این نهاد قرار دارند،خاطر نشان کرد: در ۹ ماهه سال جاری بیش از ۶۰ میلیارد ریال برای درمان بیماران نیازمند هزینه شده است.

وی ضمن دعوت از خیران استان برای مساعدت در تامین هزینه های درمانی بیماران خاص تصریح کرد: کمیته امداد استان توانسته بخشی از مشکلات این بیماران را با پرداخت هزینه هایی نظیر نگهداری، فرانشیز دارو، آزمایش، عکس و سونوگرافی کاهش دهد.

مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه کمیته امداد استان خدمات درمانی و بیمه ای به مددجویان تحت پوشش ارائه می دهد، تاکید کرد: ۶۴ پزشک خانواده و ۷۸ پزشک متخصص به مددجویان تحت حمایت این نهاد خدمات درمانی ارائه می دهند و ۴۱ بیمارستان نیز در سطح استان با این نهاد طرف قرارداد هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.